Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.942 onderwerpen in dit forum

1. [01ºW] Voetbal belgie

• 0 reacties
    • 292 weergaven
  2. [01ºW] Talenten Jacht Zweden

• 0 reacties
    • 554 weergaven
    • 1 reactie
    • 547 weergaven
    • 1 reactie
    • 356 weergaven
    • Sat4all vriend

[30ºW] Formule 1 Monza Italie

• Sat4all vriend
    • 12 reacties
    • 2k weergaven
  3. [10ºE] Wild water kanoen

• 1 reactie
    • 682 weergaven
  4. [37.5ºW] Testkaart

• 0 reacties
    • 487 weergaven
  5. [37.5ºW] Rugby World cup 2011

• 0 reacties
    • 403 weergaven
  6. [37.5ºW] Concert

• 0 reacties
    • 403 weergaven
    • 0 reacties
    • 386 weergaven
    • 1 reactie
    • 366 weergaven
    • 0 reacties
    • 304 weergaven
    • 0 reacties
    • 268 weergaven
    • 0 reacties
    • 822 weergaven
    • 2 reacties
    • 458 weergaven
  7. [10ºE] Voetbal USA MLS-cup

• 0 reacties
    • 346 weergaven
  8. [10ºE] Kaart ORF

• 0 reacties
    • 575 weergaven
    • 2 reacties
    • 381 weergaven
    • 3 reacties
    • 373 weergaven
    • 0 reacties
    • 363 weergaven

• Maar dat bedoel ik dus juist ook en probeer ik duidelijk te maken. Want zover gaat AEO dus wel terug die praat over duizenden jaren geleden en verbindt daar verkregen rechten aan en dan ook nog eens niet uit geschiedenis boeken maar van een toevallige voorbijganger die in dat gebied is geweest. Daarnaast is het altijd een gebied geweest wat onder gezag van diverse heersers heeft gestaan zonder eigen regering oid. maar Palestina op zich bestaat al heel lang, zelfs in de bijbel hebben ze het over het beloofde land Palestina en niet over Israël, dat Israël zie je pas terug in latere/nieuwere vertalingen. De staat Israël is pas ontstaan nadat het mandaat, wat de Volkerenbond in 1920 aan de Britten had toegekend, in 1948 was verlopen en de Britten daar het gebied hebben verlaten.   en wat je hier zegt  Daar sla je nu precies de spijker mee op z'n kop.   Er woonden daar Joden maar nog veel mensen van een ander pluimage welke dat grondgebied tevens zien als hun thuisland omdat ze er al generaties lang wonen en hebben gewoond. En of die allemaal zo eerlijk en netjes door de Joden zijn/worden behandeld daar durf ik toch wel mijn vraagtekens bij te zetten. Deels zal dat ook hun eigen schuld zijn, vooral om hoe ze hun frustratie hebben geuit en door mee te doen met oorlogen ed. maar een ander deel komt toch ook zeker doordat ze zich keer op keer bedrogen voelen/voelden.
    • Dit soort jaartallen zijn toch op geen enkele manier te vergelijken met de situatie in het Palestijnse gebied na 1945!!   We hadden al ooit de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden in 1579. De Indianen in Noord Amerika waren ook ooit nomaden.   Hoever wil je teruggaan in de tijd? Je slaat de discussie dood.   Palestina is tot nu toe nooit een staat geweest. Het was geen natie-staat en is het nog steeds niet. Feit is en blijft , dat het Palestijnse gebied ook het thuisland was van de Joden. En dat het huidige Israël in een gebied ligt waar het ooit eerder was.
    • Inderdaad,  ik heb de schijf op de Vu+ liggen om die reden, en ik schakel de schijf automatisch uit na 5 minuten geen gebruik. En ik heb een schijf met oude opnamen met een sata <-> USB omzetter er aan hangen, op een schakelaar, want hoeft niet altijd aan te staan.
    • 16°E 12738 H 2666 Aut   ID: TRWAM SNG-03
    • JVC RX-7000R Kenmerken Conditie Gebruikt Beschrijving nog goede JVC rx 7000 r Specifications RBK Tuning range: FM, MW, LW Power output: 100 watts per channel into 8Ω (stereo) Surround output: 100W (front), 100W (center), 100W (rear) Frequency response: 20Hz to 20kHz Total harmonic distortion: 0.9% Input sensitivity: 2.5mV (MM), 200mV (line) Signal to noise ratio: 70dB (MM), 87dB (line) Output: 200mV (line) Digital inputs: coaxial, optical Video Connections: composite, S-video Dimensions: 435 x 157 x 412.5mm Weight: 11.3kg Accessories: remote control Year: 2000 enkel ophalen word niet verzonden wregens gewicht  niet bieden en cach geld 120€
  • Nieuwe aanmaken...