Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.977 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 289 weergaven
  1. [07ºE] Re: fietsen LIVE

• 0 reacties
    • 1k weergaven
    • 5 reacties
    • 645 weergaven
    • 0 reacties
    • 338 weergaven
    • 0 reacties
    • 526 weergaven
    • 0 reacties
    • 832 weergaven
    • 0 reacties
    • 491 weergaven
  2. [23,5ºE] Schip op het droge

• 0 reacties
    • 482 weergaven
    • 0 reacties
    • 423 weergaven
  3. [23,5ºE] Testkaart NDR

• 0 reacties
    • 268 weergaven
  4. [4.8°E] Verslaggeefster

• 0 reacties
    • 317 weergaven
  5. [24.5ºW] Stierengevechten

• 0 reacties
    • 394 weergaven
  6. [11ºW] Watersport zeilen

• 0 reacties
    • 262 weergaven
  7. [4.8 E] Testkaart id Pop Tv

• 0 reacties
    • 260 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 472 weergaven
    • 0 reacties
    • 241 weergaven
    • 0 reacties
    • 273 weergaven
    • 0 reacties
    • 367 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 494 weergaven

• Wat is zinnig? Tegenwoordig de huidige dag van geconsolideerde waanzin verbijsterd elk weldenkend mens. Ice dood normale mensen, Iraanse corruptoos eisen losgeld voor een lijk. Trump wil Groenland, ik wil eens vakantie hebben.   Er is niks op slot, @hugogertie maar hoe we ermee omgaan dat ontbreekt. We schreeuwen tegen de verkeerde.
    • Carolientje heeft minstens 4 ballen. Niet dat ze er iets zinnigs mee doet.
    • https://nos.nl/artikel/2598408-zanger-julio-iglesias-spreekt-beschuldigingen-van-seksueel-misbruik-tegen   En alweer eentje die geld heeft, zou ik dan ooit zelf nog als sex verslaafd monster ook in de publiciteit komen 🤐 nadat ik de staatsloterij gewonnen heb? Met steun van een vrouwenrechtenorganisatie kan er wel wat geregeld worden. Zo en nu nog de oorlog met diezelfde trutten winnen.   Julio alle meiden gooiden hun slipjes en beha's op je podium en jij gaat voor die hulp in de huishouding etc.??? domme lul...    wat moeten we geloven? een bloed mooie hulp in de huishouding?   ja start de "shit war" alvast
    • Natuurlijk denken Veron leden in HF/ RF. Maar voor analoog video en digitale signalen zijn/ waren wel volop technieken om die afval netjes te compenseren. Het zijn naar verhouding nog behapbare cijfers. Ik kabel TV heb je een gigantische demping te compenseren. En dan gaat Ziggo in de nabije toekomst nog opschalen naar 1800 MHz. Ik heb trouwens geen link met de OFDM die ze daarbij toepassen want ether OFDM was er decennia eerder.
    • Gelezen en de vergelijking is wel een beetje vereenvoudigd. Dan zou ik harde cijfers willen zien maar de demping hangt ook enorm sterk af van het diëlektricum. In de praktijk wordt de keuze nu vooral gemaakt op basis van de RF apparatuur die je aansluit. En dan is de zendertechniek volledig 50 ohm en de kabel TV volledig 75 ohm. Voor satelliet ontvangst kom ik beide impedanties tegen.
  • Nieuwe aanmaken...