Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.972 onderwerpen in dit forum

1. [08ºW] HD: Schansspringen

• 0 reacties
    • 264 weergaven
  2. [01ºW] Mooie testkaart

• 0 reacties
    • 281 weergaven
    • 2 reacties
    • 452 weergaven
    • Sat4all vriend

[07ºE] Voetbal Nederland : Groningen - Twente

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 444 weergaven
    • 0 reacties
    • 570 weergaven
  3. [16ºE] Testkaart Campac2

• 0 reacties
    • 331 weergaven
    • 0 reacties
    • 251 weergaven
  4. [10ºE] Sport biathlon

• 0 reacties
    • 229 weergaven
    • 0 reacties
    • 197 weergaven
    • 1 reactie
    • 541 weergaven
    • 0 reacties
    • 272 weergaven
  5. [10ºE] Verslaggeefster

• 1 reactie
    • 233 weergaven
  6. [07ºE] Testkaart

• 3 reacties
    • 460 weergaven
    • 0 reacties
    • 634 weergaven
    • 3 reacties
    • 433 weergaven
    • Sat4all vriend

[02ºE] Bijeenkomst van de sp.a in Vlaanderen

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 429 weergaven
  7. [01ºW] HD : Rodelen

• 0 reacties
    • 366 weergaven
    • 0 reacties
    • 281 weergaven
    • 0 reacties
    • 295 weergaven
  8. [10ºE] Undbitte

• 1 reactie
    • 361 weergaven

• En er tegelijk hele telefoongesprekken mee doen.  Ik kijk er in studentenstad Groningen niet meer van op als een eenzame wandelaar van rond de 20 in verhitte gesprekken is verwikkeld met alleen twee witte dingen in.   Als mijn grootouders nu zouden terugkomen en een wandeling door de Stad Groningen zouden maken op een - pak weg- drukke zaterdagmiddag vol shoppers, zouden ze totaal niet snappen wat die mensen allemaal aan het doen zijn met zo'n oplichtende platte rechthoek in de klauwen waarop ze constant zitten te turen of hele geanimeerde gesprekken zitten te voeren, al dan niet met beeld. In winkels wordt er zelfs "samen gekocht" terwijl men alleen is.🙃   De wereld is in 25 jaar enorm veranderd t.g.v. de digitale techniek.
    • diskwalificatie dreigt voor Lando Norris en Oscar Piastri Na de Grand Prix in de gokstad lijken beide auto’s van McLaren niet door de keuring te zijn gekomen.   Autosportfederatie FIA heeft inmiddels officieel gemeld dat de plank onder de auto’s van zowel Lando Norris als Oscar Piastri te veel zou zijn gesleten. „De gemeten dikte was minder dan negen millimeter bij beide auto”, aldus de FIA.   Het voorval is doorverwezen naar de stewards, normaal gesproken leidt dat tot een diskwalificatie. Zou Norris worden gediskwalificeerd, dan zou de achterstand van Verstappen in de WK-stand plots nog maar 24 punten bedragen in plaats van 42.
    • Mooi.  Ik had er een zwaar hoofd in, maar toch gelukt. 
    • WK-stand: 1 Lando Norris       McLaren   408  2 Oscar Piastri       McLaren 378 3 Max Verstappen  Red Bull 366 4 George Russell   Mercedes 291
    • Ik kan weer rustig naar bed.  
  • Nieuwe aanmaken...