Ga naar inhoud

M7 / Pace / Philips

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers

7.406 onderwerpen in dit forum

1. Gold carwerkt niet 1 2

• 18 reacties
    • 1,1k weergaven
  2. eeprom versus firmware

• 1 reactie
    • 532 weergaven
  3. Crypto in plaats van Seca ???

• 9 reacties
    • 1k weergaven
  4. OslinkMini programmeert blokken niet?

• 6 reacties
    • 695 weergaven
  5. Problemen met Mini oslink

• 4 reacties
    • 537 weergaven
  6. serial.exe geeft foutmeldingen

• 10 reacties
    • 689 weergaven
  7. originele firmware 5816/33E

• 0 reacties
    • 421 weergaven
  8. softwaretaal DSI175 wijzigen

• 2 reacties
    • 734 weergaven
  9. tijdsduurbalkje onder INFO werkt niet

• 5 reacties
    • 527 weergaven
  10. Linker of rechter lnb bij twin lnb???

• 14 reacties
    • 3k weergaven
  11. Signaal weg ??

• 5 reacties
    • 597 weergaven
  12. Help foutcode 1018!

• 3 reacties
    • 633 weergaven
  13. Astra/Hotbird geen beeld

• 4 reacties
    • 769 weergaven
  14. advies dubbele lbn

• 6 reacties
    • 1,2k weergaven
  15. oslink V3

• 8 reacties
    • 751 weergaven
  16. originel versie terugzetten

• 6 reacties
    • 647 weergaven
    • 6 reacties
    • 539 weergaven
  17. AMD processor in een DSX 6073

• 3 reacties
    • 529 weergaven
  18. Auto Update

• 9 reacties
    • 917 weergaven
    • 4 reacties
    • 809 weergaven

• Wat jij hierboven beschrijft, gaat niet werken. De streams waarnaar jij verwijst, zijn allemaal met DRM beveiligd.
    • Dat sinx/x zoals jij dat noemt ken ik alleen maar onder T/20T of 2T/20T was o.a. voor het meten van differential gain en differential phase.  Maar om op de coax terug te komen….als je dacht dat je alles wist van een bepaalde coax kabel met al z’n onvolkomenheden dan kon je op een gegeven moment weer opnieuw beginnen want halogeenvrije kabel deed z’n intrede en werd op een gegeven moment voorschrift.  En alles wat je wist en kon begon weer van voren af aan want die kabels hadden weer beduidend andere parameters. 
    • Ooh de analoge tijd komt helemaal terug! Maar misschien iets teveel productie gemaakt ermee, waren wel aantallen. Ik vond noise spectrum in een VIT lijn echt geniaal om stoorsignalen te identificeren. Uiteraard de andere metingen ook mooi maar veel daarvan waren ook op een oscilloscoop mogelijk maar ook sin x/x niet! Linkje naar demo video:    Ja en Hewlett Packard voor RF van wereldklasse.
    • Nieuwe tv in plaats van een iptv ontvanger is ook een mogelijkheid.    Waar het mij om gaat is of het mogelijk is om bij iptv zenders te bekijken buiten hun eigen applicatie.    Van NLZiet begreep ik dat hun zenders alleen via hun eigen app te bekijken zijn.    Balkan zenders gebruiken app “move”.    Wat ik zou willen is èèn (onafhankelijke) app waarmee ik   NLZiet en Balkan zenders kan  combineren zonder gebruik te maken van hun eigen app.    Zeg maar een app die automatisch die zenders toevoegt en veranderingen ook bijhoudt/bijwerkt.    NL zenders 1 t/m 10 Balkan zenders 11 t/m 20
  • Nieuwe aanmaken...