Ga naar inhoud


M7 / Pace / Philips

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers


7404 onderwerpen in dit forum

  1. Epg weg na inlezen kanalen!!

    • 9 reacties
    • 968 weergaven
    • 2 reacties
    • 1.2k weergaven
  2. 6073 ke*s

    • 4 reacties
    • 830 weergaven
  3. werkende files op 14 Mrt???

    • 5 reacties
    • 550 weergaven
  4. philips versie v8

    • 2 reacties
    • 506 weergaven
  5. dst5816/23a

    • 2 reacties
    • 705 weergaven
  6. Waar alle NOEPG voor V8 Patch ???

    • 3 reacties
    • 553 weergaven
  7. v8 philips

    • 1 reactie
    • 636 weergaven
  8. palco

    • 0 reacties
    • 485 weergaven
  9. philips

    • 2 reacties
    • 541 weergaven
  10. Noepg met oslink?

    • 5 reacties
    • 1k weergaven
  11. heb ik weer

    • 0 reacties
    • 438 weergaven
  12. oslink om geving assen

    • 1 reactie
    • 405 weergaven
  13. werkende files op 14 Mrt???

    • 0 reacties
    • 579 weergaven
  14. philips 6073 pincode na flash

    • 2 reacties
    • 816 weergaven
  15. Philips patch V8

    • 9 reacties
    • 774 weergaven
  16. noepg lukt niet

    • 8 reacties
    • 955 weergaven
  17. OSlinker gezocht in ZW-NEDELAND

    • 3 reacties
    • 459 weergaven
  18. Patch V5 of V7

    • 1 reactie
    • 409 weergaven
    • 2 reacties
    • 632 weergaven


  • Berichten

    • Ik vlieg ook liever met de LustHansa dan met de KLM.  Niet zo zeer vanwege de prijs of de quality overall maar het cabine-personeel van de KLM is zowat van arrogant en “uit de hoogte” dat ik al heb gegeten en gedronken bij het instappen.  Bah 😩….wat een kak-troelen zijn dat.  Dat geldt trouwens ook voor de piloten.   Die denken ook dat ze boven iedereen staan.  Ik weet waar ik het over heb want mijn ex-vrouw werkte voor de KLM als stewardess en was in Frankfurt/M. FRA gestationeerd.  En die had geen goed woord over voor haar collega’s.  Die vond het ook maar bagger, al die ouwe afgeragde taarten.  Dan is het vliegen bij Emirates wel even een andere ervaring.   
    • Sorry hoor, maar ik weet niet waar jij je kennis vandaan hebt maar ik weet wel degelijk waar ik over praat, is mijn dagelijks werk nl.
    • Tja, de kosten voor de vrachtafhandelaar in London en Amsterdam zijn hoger als die in Curacau. Het uurloon van de koffer sjouwer is in die plaatsen beduidend hoger. De vluchtduur is slechts een relatief laag aandeel in de vrachtkosten.   KLM was de goedkoopste ticket naar London City, bijkomende kosten verdienen die prijs terug. Je hebt niet meer betaald indien je de retour koffer meteen had geboekt,, je hebt dus geen schade of nadeel geleden. Je claim voor korting is daarom door de KLM afgewezen.   En nogmaals, KLM is niet mijn favoriete carrier.
    • Beste ceesv, ik ben nu in totaal € 105,- kwijt, want die € 70,- werd mij voor de terugreis berekend, en als het bij het begin duidelijk was geweest, zoals bij andere maatschappijen zoals b.v TUI en Corendon, dan had ik niet meer dan €70,- betaald en een retour voor mijn koffer gekregen. Afgezien van mijn klacht bij KLM stel ik vast dat er wel heel veel voor de koffer in rekening wordt gebracht voor een vlucht van 3 kwartier: Retour Schiphol-London City KLM     € 70,- Retour Schiphol-Kuusamo     TUI       € 54,- Retour Schiphol-Curaçao Corendon  € 70,- De vlucht naar Kuusamo duurde 3 uur. De vlucht naar Curaçao duurt 9 uur.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...