Ga naar inhoud


M7 / Pace / Philips

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers


7404 onderwerpen in dit forum

    • 5 reacties
    • 551 weergaven
  1. DST 5816/03g en Declink vraag

    • 2 reacties
    • 451 weergaven
  2. phillips doet niets

    • 5 reacties
    • 532 weergaven
  3. meer talen ondersteuning

    • 4 reacties
    • 512 weergaven
  4. EPG ?

    • 2 reacties
    • 427 weergaven
  5. Palco Oplossing is er

    • 5 reacties
    • 603 weergaven
    • 0 reacties
    • 726 weergaven
  6. weer attack??

    • 9 reacties
    • 635 weergaven
  7. oslink en xp

    • 1 reactie
    • 560 weergaven
  8. Funcard i.c.m. Philips dsx 7072?

    • 3 reacties
    • 487 weergaven
  9. patche 5816/23a

    • 1 reactie
    • 1.2k weergaven
  10. locutes loopt niet vast maar

    • 2 reacties
    • 622 weergaven
  11. hulp patchen 5816/03G ??

    • 0 reacties
    • 825 weergaven
  12. iemand in de buurt van almere?

    • 0 reacties
    • 528 weergaven
  13. Philips flashen

    • 2 reacties
    • 599 weergaven
  14. probleem met oslink

    • 6 reacties
    • 607 weergaven
    • 0 reacties
    • 544 weergaven
    • 7 reacties
    • 914 weergaven
  15. palco file s voor funcard

    • 0 reacties
    • 841 weergaven
  16. dst5816-33 probleem

    • 2 reacties
    • 504 weergaven


  • Berichten

    • Ik vlieg ook liever met de LustHansa dan met de KLM.  Niet zo zeer vanwege de prijs of de quality overall maar het cabine-personeel van de KLM is zowat van arrogant en “uit de hoogte” dat ik al heb gegeten en gedronken bij het instappen.  Bah 😩….wat een kak-troelen zijn dat.  Dat geldt trouwens ook voor de piloten.   Die denken ook dat ze boven iedereen staan.  Ik weet waar ik het over heb want mijn ex-vrouw werkte voor de KLM als stewardess en was in Frankfurt/M. FRA gestationeerd.  En die had geen goed woord over voor haar collega’s.  Die vond het ook maar bagger, al die ouwe afgeragde taarten.  Dan is het vliegen bij Emirates wel even een andere ervaring.   
    • Sorry hoor, maar ik weet niet waar jij je kennis vandaan hebt maar ik weet wel degelijk waar ik over praat, is mijn dagelijks werk nl.
    • Tja, de kosten voor de vrachtafhandelaar in London en Amsterdam zijn hoger als die in Curacau. Het uurloon van de koffer sjouwer is in die plaatsen beduidend hoger. De vluchtduur is slechts een relatief laag aandeel in de vrachtkosten.   KLM was de goedkoopste ticket naar London City, bijkomende kosten verdienen die prijs terug. Je hebt niet meer betaald indien je de retour koffer meteen had geboekt,, je hebt dus geen schade of nadeel geleden. Je claim voor korting is daarom door de KLM afgewezen.   En nogmaals, KLM is niet mijn favoriete carrier.
    • Beste ceesv, ik ben nu in totaal € 105,- kwijt, want die € 70,- werd mij voor de terugreis berekend, en als het bij het begin duidelijk was geweest, zoals bij andere maatschappijen zoals b.v TUI en Corendon, dan had ik niet meer dan €70,- betaald en een retour voor mijn koffer gekregen. Afgezien van mijn klacht bij KLM stel ik vast dat er wel heel veel voor de koffer in rekening wordt gebracht voor een vlucht van 3 kwartier: Retour Schiphol-London City KLM     € 70,- Retour Schiphol-Kuusamo     TUI       € 54,- Retour Schiphol-Curaçao Corendon  € 70,- De vlucht naar Kuusamo duurde 3 uur. De vlucht naar Curaçao duurt 9 uur.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...