Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.972 onderwerpen in dit forum

• 5 reacties
    • 920 weergaven
  1. dm500 NFS mount failed

• 7 reacties
    • 1,2k weergaven
  2. Wireless USB Driver (7020) 1 2

• 24 reacties
    • 2,9k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 16 reacties
    • 2,9k weergaven
    • 11 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 4 reacties
    • 997 weergaven
    • 4 reacties
    • 519 weergaven
    • 7 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,8k weergaven
  3. Wat betekent enigma

• 2 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 938 weergaven
  4. Scam en update's

• 3 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 787 weergaven
  5. Pet 123 lijsten

• 1 reactie
    • 941 weergaven
  6. Gemini rss feeds.xml

• 1 reactie
    • 869 weergaven
  7. harde schijf in 7000

• 2 reacties
    • 913 weergaven
    • 9 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 46 reacties
    • 6,1k weergaven
    • 17 reacties
    • 2,9k weergaven

• Ik zie wel wat in die Fluke multimeter....
    • Zorgelijk gemompel in de Box bij Max. Er is nog geen oplossing voor de wegligging. En geen snelheid op het rechte stuk.   Max geeft aan dat de balans in de auto zoek is, en dat hij geen idee heeft wat er mis is. In P2 op dit moment de 14e tijd, 1,1 seconden achter nummer 1.
    • Die decoders zijn echt om weg te gooien. Die delta voeding is wel interessant!
    • Misschien zou ik eens langs moeten gaan om de motor af te stellen. Ik deed dat vroeger ook zelf met de BMW 2002 die ik toen had. Die ging als de brandweer!
    • "Er valt geen zelfverdediging te rechtvaardigen als je burgers en hulpverleners doodt".   Dat is nogal een uitspraak! Dus het is prima als er 1200 mensen in Israël worden afgeslacht? En dat er 250 worden ontvoerd naar Gaza? Maar zodra Israël terugslaat schreeuwen we genocide? In elke oorlog vallen er doden, met name in oorlogen in stedelijke omgevingen. En de situatie in Gaza is volstrekt uniek, omdat er vele honderden kilometers aan tunnels en bunkers onder de grond zijn gebouwd, alles met maar één doel: Israël vernietigen. Israël vecht tegen een vijand die doelbewust aanstuurt op massale aantallen burgerslachtoffers, om Israël zoveel mogelijk in een zwart daglicht te stellen.  De media en al degenen die tegen Israël demonstreren werken het tegenovergestelde van vrede in de hand. Deze oorlog kan nu meteen afgelopen zijn: onmiddellijk vrijlaten van de resterende gijzelaars en onvoorwaardelijke overgave en neerleggen van de wapens. Hamas moet verdwijnen. Israël neemt geen genoegen meer met het aan de macht blijven van Hamas, de aanstichter en veroorzaker van de huidige situatie. De maat is meer dan vol! Wie zich achter de Hamas opstelt is medeplichtig aan de voortduring van deze oorlog!      
  • Nieuwe aanmaken...