Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.973 onderwerpen in dit forum

• 24 reacties
    • 4k weergaven
    • 6 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 29 reacties
    • 5k weergaven
  1. [7025S] Gbox suite waar plaatsen?

• 4 reacties
    • 2,2k weergaven
  2. [all] betekenis afkortingen

• 5 reacties
    • 1,5k weergaven
  3. [7000S] geen beeld na omschakelen HD naar TV modus

• 4 reacties
    • 878 weergaven
    • 0 reacties
    • 618 weergaven
    • 11 reacties
    • 2k weergaven
    • 6 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 14 reacties
    • 2k weergaven
    • 4 reacties
    • 655 weergaven
  4. [7025] Tuner configuratie astra - hotbird

• 6 reacties
    • 3,3k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 0 reacties
    • 588 weergaven
    • 2 reacties
    • 748 weergaven
  5. [7000S] Dreambox als security camera recorder

• 5 reacties
    • 2,1k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,6k weergaven
  6. [500S/7000S] hoe hdd van de 7000 delen met de 500 ?

• 4 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 4 reacties
    • 878 weergaven
  7. [7025] VLC client install. op DB7025

• 0 reacties
    • 421 weergaven

• Vlaanderen heeft niks meer op DVB-T, maar je kan (soms met een beetje moeite en afhankelijk waar in België) de RTBF, Nederland (NPO), Frankrijk, Duitsland en Luxemburg ontvangen.     Dat probleem hebben alle images, OpenPLi is er open en eerlijk over en maken ook nog recente images voor de VU+.   Voor Nederland, RTBF en/of Duitsland.
    • Als ze nu Ziggo hebben dan is dat niet in Zeeland en alleen in Zeeland biedt Delta DVB-C (via coax) aan. Via glasvezel heb je bij Delta geen DVB-C. O.a. om die reden blijf ik ook bij Ziggo.
    • Bedankt allen, het is uiteindelijk gelukt.....👍   Mijn Samsung TV thuis stuurt inderdaad het geluid via BT naar de adapter en is dus via de 2 boxen te beluisteren. Het switchen tussen het geluid via BT van mijn TV en de iPhone lukt ook. Zoals @Frans B al schreef hoef ik alleen de BT verbinding op mijn iPhone / iPad te verbreken en dan vind de TV automatisch de adapter. Andersom gaat ook makkelijk, als ik de TV uitzet wordt daar automatisch de BT verbinding naar de adapter verbroken en zodra ik op mijn iPhone de BT verbinding naar de adapter aanzet kan ik gelijk weer naar de Radio zenders luisteren. Nu alleen nog maar hopen dat de Samsung TV in Spanje ook over BT beschikt en zo niet, jammer dan, dan maar gewoon via de TV luidsprekers luisteren.
    • Als ie niet start zullen de kaartlezers ook niet werken…. En als hij wel start (HDMI fout o.i.d.) dan vreet dat ding meer stroom dan een simpel kaartlezertje. Plus het feit dat je de box om die reden altijd aan moet laten staan (extra stopcontact, sta-in-de-weg etc. etc.)
    • Prima tip, daar ga ik zeker ook nog even naar kijken want het switchen van de ene BT naar de andere is ook niet alles, als dat al gaat. Daarvoor moet echter wel de Samsung TV de Audio via BT naar buiten sturen.     Dat zou theoretisch kunnen maar zij doen altijd wel moeilijk als je om dit soort details vraagt, zij hebben maar één belang en dat is geld verdienen.
  • Nieuwe aanmaken...