Ga naar inhoud

Software

Alles over software (Windows, mac os, linux, android)

13.397 onderwerpen in dit forum

• 11 reacties
    • 2,3k weergaven
  1. TV kaart

• 1 reactie
    • 706 weergaven
  2. Opstart logo windows 98

• 5 reacties
    • 1,6k weergaven
  3. win2k Engels/Nederlands

• 2 reacties
    • 1k weergaven
  4. S.L.I. 24pins connector

• 6 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 1 reactie
    • 622 weergaven
  5. Greatpage.org

• 4 reacties
    • 1,4k weergaven
  6. Internet

• 4 reacties
    • 637 weergaven
  7. MC AFEE WARNING

• 1 reactie
    • 1,2k weergaven
  8. Probleem met cardwriter

• 3 reacties
    • 1,4k weergaven
  9. Een vraag

• 2 reacties
    • 691 weergaven
    • 1 reactie
    • 769 weergaven
  10. Explorer download directory

• 3 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 5 reacties
    • 924 weergaven
    • 3 reacties
    • 1,1k weergaven
  11. insert system disk????????????????

• 3 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 7 reacties
    • 2,6k weergaven
    • 0 reacties
    • 499 weergaven
  12. CD schrijven in XP Home!?

• 3 reacties
    • 752 weergaven
  13. xp problemen

• 7 reacties
    • 1,7k weergaven

• Ja, als je iets post moet je wel helder en volledig zijn 🤪
    • Ja, te snel rijden, wat win je daarmee? 1 minuut? Misschien 5 minuten? In ons kleine landje schiet het niet echt op. De afstanden zijn te kort om echte tijdswinst te behalen. De meeste ongelukken worden veroorzaakt door te hoge snelheid, telefoon in de hand of door alcohol. Als iedereen zich gewoon aan de regels zou houden, zouden er veel minder ongelukken zijn. Jaren geleden reed ik eens op de A1 ter hoogte van knooppunt Eemnes. De matrixborden gaven 90 aan. Ik ga daar niet meteen voor remmen, maar ik laat het gas los, en dan even verder 70, en weer laat ik het gas los tot 70. Daarna 50, enz. Op het moment dat ik bij 90 het gas los liet, zat er iemand achter mij die me meteen vol gas met hoge snelheid ging inhalen, want hij vond het niet nodig om de matrixborden op te volgen. Even later, een paar honderd meter voor mij knalde hij keihard op het verkeer dat daar nog maar 50 mocht rijden. Niet alleen zijn eigen dure BMW totaal in de prak, maar ook enkele andere auto's. Dat soort idioten verpest het ook voor ons. Verzekeringspremies zouden veel lager kunnen zijn voor iedereen als er minder ongelukken gebeuren. Het valt mij op dat het heel vaak BMW, Audi en Volkswagens zijn, die veel te snel en vaak agressief rijden. De maatschappelijke kosten van agressief gedrag op de weg zijn erg hoog: Meer brandstofverbruik zorgt voor hogere prijzen aan de pomp. Meer zorgkosten door de vele gewonden, waardoor we allemaal meer premie moeten betalen, afgezien nog van al het leed dat wordt veroorzaakt! Hogere verzekeringspremie voor voertuigen. Zonde van al dat teveel betaalde geld, ik zou dat toch voor leukere dingen willen gebruiken.  
    • smorgens geen ontvangst van dvb-t2 vertikaal horizon taal wel ontvangst
    • hier krijg je illegale IPTV alleen bij de diverse Döner Kebab zaken dat is wel handig natuurlijk, daar Chinese afhaal restaurants op z'n retour zijn is gelijk ook de grootste doelgroep voor illegaal kijken
    • Ik herinner me dat nog als als de dag van gisteren, plots werd het stil op de AM 266 mHz  
  • Nieuwe aanmaken...