Ga naar inhoud

Mobiele, vaste telefonie en VoIP

Alles over telefonie...

2552 onderwerpen in dit forum

1. ik zoek pop-port plug

• 0 reacties
    • 583 weergaven
  2. siemens c60

• 0 reacties
    • 1.1k weergaven
  3. Beheren van gsm chips

• 0 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 3 reacties
    • 1.2k weergaven
  4. zoek de penbezetting van pop-port nokia7210

• 0 reacties
    • 773 weergaven
  5. Usb datakabel

• 5 reacties
    • 1.1k weergaven
    • Sat4all vriend

Nokia 3310 -> netwerksignaal valt weg <-

• Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 1.3k weergaven
  6. Contract verlengen

• 6 reacties
    • 655 weergaven
    • 3 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 2 reacties
    • 666 weergaven
  7. klonen simkaart

• 4 reacties
    • 2.3k weergaven
  8. Motorola V300 unlock

• 0 reacties
    • 797 weergaven
  9. nokia 3310

• 1 reactie
    • 1k weergaven
  10. slot motorola M3588

• 2 reacties
    • 1k weergaven
  11. USB mappen naar Com1

• 1 reactie
    • 1.1k weergaven
  12. unlock 3210

• 3 reacties
    • 1.9k weergaven
  13. Vraagje over gprs

• 1 reactie
    • 1.2k weergaven
  14. sharp gx1 unlock sim kaart

• 2 reacties
    • 1.6k weergaven
  15. nokia 8850

• 4 reacties
    • 1.3k weergaven
  16. SIM-kaart clonen

• 8 reacties
    • 2.9k weergaven

• Voor mensen hier die niet van klassieke muziek houden, gelijk doorscrollen naar wat anders.  Ik wilde het onder de aandacht brengen want het is onder de liefhebbers van klassieke muziek meer dan sensationeel.  Het gaat om een Japans meisje: Himari Yoshimura. Ze is nu 13 jaar oud: Violiste.  Maar al enkele jaren geleden trad ze in verschijning tijdens optredens, recitals, muziekfestivals en werd als uiterst bijzonder en fenomenaal goed beoordeeld.  Ze won de ene prijs na de andere en de klassieke wereld was diep onder de indruk.  Met haar eerste optredens was ze 6 en toen al buitengewoon getalenteerd.  Op de video hieronder is ze 8 en speelt één van de moeilijkste viool 🎻 stukken dat er is met het grootste gemak.  Ze heeft een ongelofelijke uitstraling. En wat speelt ze meesterlijk.  De bewondering is groot en er wordt nu al verondersteld dat er in de komende 1000 jaar geen betere violiste zal komen. Het viool stuk heet Zigeunerweisen van de Spaanse  componist Pablo de Sarasate.  Luister er maar eens naar, ongelofelijk mooi. (alleen als je van dit soort muziek houdt)   Ze heeft in April van dit jaar haar debut bij de Berliner Philharmoniker gemaakt en tevens is een contract bij Decca aangegaan.   
    • Voorheen was die site voor een ieder toegankelijk, een paar maand terug heb ik een inlog bekomen.
    • ( ik heb niet alles gelezen ) Kun je het streamen naar een computer, dan heb je veel meer decodeer mogelijkheden. Zo doe ik dat met mijn oude Vu+ ultimo als dat zo uitkomt.
    • Productbeschrijving Triax Aluminium LNB Houder TD-serie 54,64,78,88.110 Deze Triax Aluminium LNB Houder is extra stevig en duurzaam deze Triax houder is veel steviger en stabieler dan de bij geleverde schotelantennes. Geschikt voor single LNB TWIN LNB QUAD LNB QUATTRO LNB DUO LNB 80 DUO LNB 80 TWIN DUO LNB 80 QUAD NIET geschikt voor DUO LNB 60 DUO LNB 60 TWIN DUO LNB 60 QUAD TRIPLE LNB QUAD Multifeed QUAD
    • Je moet van de geboorte aangifte gaan doen op het gemeentehuis. IN HASSELT
  • Nieuwe aanmaken...