Ga naar inhoud

Mobiele, vaste telefonie en VoIP

Alles over telefonie...

2.559 onderwerpen in dit forum

1. Bureaulader

• 2 reacties
    • 692 weergaven
  2. Vodafone

• 1 reactie
    • 989 weergaven
  3. toshiba Ts21i Unlock code

• 2 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 1 reactie
    • 903 weergaven
  4. Siemens M35 - Beltoon uit telefoon halen

• 3 reacties
    • 999 weergaven
    • 2 reacties
    • 686 weergaven
  5. sim unlock code voor sony cmd-j5

• 0 reacties
    • 1,1k weergaven
  6. Zoek unlock 6210 SW 5.56 KPN

• 6 reacties
    • 976 weergaven
  7. Nokia ringone "LOW"

• 2 reacties
    • 766 weergaven
  8. Nec n21i

• 0 reacties
    • 1,3k weergaven
  9. Sony-Ericson T86i

• 3 reacties
    • 820 weergaven
    • 8 reacties
    • 922 weergaven
  10. logomanager nokia crack ??????

• 2 reacties
    • 1,1k weergaven
  11. Top Toestel

• 4 reacties
    • 979 weergaven
  12. Proggie voor unlock Dct-4!

• 4 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
  13. datakabel nokia 8210

• 1 reactie
    • 1,1k weergaven
  14. infrarood nokia 8210

• 5 reacties
    • 1,6k weergaven
  15. nokia 8210 beveiligings code

• 5 reacties
    • 2,4k weergaven
  16. gsm adapter mastera 3

• 2 reacties
    • 1,8k weergaven

• De ecmpid heeft geen verwijzing meer voor de seca ident.  Ze willen je naar nagra mode dwingen.  Mappen werkt nog wel.     
    • Bedankt voor de nieuwe linken Kabeltje87, ik heb de 1920 erin gezet en werkt. 🙂   @Windhoos: het is dezelfde link (staat ook in lijst hans), maar bij mij geen beeld. Met kopiëren/plakken in VLC inderdaad wel beeld. Ik heb ze in verschillende bouquet gezet, daarna Enigma2 restart.   Het is vreemd dat de ene wel en de ander niet werkt, terwijl beide het zouden moeten doen. Zal het komend weekend eens uitzoeken wat er mis gaat/is... 🔎              
    • Een uitgebreide handleiding is gewoon op internet te vinden.  
    • Prima beeld op SBS9, zelfs met een schoteltje van 45cm in Nederland. Geen probleem met de codering met het familie-pakket.
    • Ik probeer over te stappen van een vaste schotel gemonteerd op een tripod op de grond naar een draaibare schotel gemonteerd op het dak van de caravan. Ik heb een Selfsat Snipe 3 tweedehands aangekocht van een vriendelijk koppel, ik neem aan dat hij werkt. Ik heb de schotel in mijn tuin - met vrij zicht op de satelieten staan. Het probleem is nu dat hij niet lockt op geen enkele satelliet. Ik heb de meegeleverde handleiding gelezen, is naar mijn mening nogal summier. Ik heb op dit forum ook geen antwoord gevonden op mijn vraag, daarom deze post. Ik heb geen ervaring met beweegbare schotels, dus vroeg ik mij af of er iemand dit probleem herkent? Alle kabels zijn aangesloten, Disecq waarden zijn ingevuld op  de TV decoder. Zoals gezegd, ik heb geen ervaring met beweegbare schotels daarom deze vraag: Moet de Tv decoder aangesloten zijn om een satelliet te vinden of is het voldoende om enkel de controller van de schotel hiervoor te gebruiken. Alle feedback is welkom, ik weet het even niet meer... Bedankt!
  • Nieuwe aanmaken...