Ga naar inhoud

Off topic

Alles wat ergens anders niet thuishoort...

18.393 onderwerpen in dit forum

1. tv link

• 0 reacties
    • 7,6k weergaven
  2. virussen

• 10 reacties
    • 2,4k weergaven
  3. Interessante MM info

• 0 reacties
    • 8,2k weergaven
  4. VIRUS

• 5 reacties
    • 1,7k weergaven
  5. Can@l+ Nederland nu al seca2

• 10 reacties
    • 8,5k weergaven
  6. pooster te koop ?

• 2 reacties
    • 1,3k weergaven
  7. Nog maar 1tje in de aanbieding je weet maar nooit

• 10 reacties
    • 7,9k weergaven
  8. Satelliet plaatjes

• 0 reacties
    • 1,8k weergaven
  9. Hoe werken waarderingen? 1 2 3

• 33 reacties
    • 14,3k weergaven
  10. Thorbecke nieuwsletter ?

• 3 reacties
    • 6,7k weergaven
  11. Turkse satinfo .

• 2 reacties
    • 2,1k weergaven
  12. nog een mooie site

• 0 reacties
    • 1,8k weergaven
  13. Links sectie op dit board

• 2 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 3 reacties
    • 7,1k weergaven
  14. Welke Tweede ontvanger

• 4 reacties
    • 994 weergaven
    • 3 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 1 reactie
    • 874 weergaven
  15. Kenneth Muskiet

• 6 reacties
    • 1,1k weergaven
  16. Leuk bericht.

• 3 reacties
    • 970 weergaven
    • 0 reacties
    • 2,3k weergaven

• Als je nu al een goede ontvangst hebt dan zal dat zeker zo zijn als je de antenne in de juiste positie zet. Nu zal het binnenshuis minder kritisch zijn maar in de ideale omstandigheden ontvangt een anders gepolariseerde antenne (yagi) niets.
    • Ik kijk al geruime tijd tv met de CanalPlus app op de tv (glasvezel) en daarnaast naar FTA zenders op de schotel. Nu heeft CanalPlus een (witte) smartcard ter beschikking gesteld (zonder meerkosten) om ook met de schotel te kunnen kijken naar "hun" zenders. Mijn VU Zero heeft achterin een insteekplek voor een Cam-module.  Omdat mogelijk nu meer mensen deze extra kaart krijgen mijn vraag: welke cam-module is er nodig en welke software moet erbij ingeladen worden?
    • Liège/Bol d'Air ligt op 165,2 graden tov mijn locatie               iets preciezer met google earth gemeten  
    • Het Duitse Koopkompas heeft op 11 aug. 2025 een lnb-test gepubliceerd waarin 17 lnb's getest zijn. Omdat in die test ook verkoopadressen gepubliceerd zijn, mag ik geen link naar deze test doorgeven. Ik heb wel de testresultaten van de 3 beste lnb's weergegeven. Nog een bijkomend voordeel voor de DUR-lijn lnb, deze heeft maar een kopdiameter van 52,5mm waardoor ze bij multifeed ontvangst dichter bij elkaar geplaatst kunnen worden.  
    • Fijn forum, dit!   En de mensen zijn zo vriendelijk naar elkaar! 🙂   Groet, A33
  • Nieuwe aanmaken...