Ga naar inhoud

Algemene vragen

Stel hier algemene vragen over satellietontvangst

14171 onderwerpen in dit forum

1. Radio 192 en Noordzee FM via Astra

• 0 reacties
    • 527 weergaven
    • 6 reacties
    • 926 weergaven
  2. Multuvision Charme

• 5 reacties
    • 1k weergaven
  3. Kanalen Hotbird

• 7 reacties
    • 519 weergaven
    • 2 reacties
    • 944 weergaven
    • 3 reacties
    • 548 weergaven
  4. MCM2 en MCM Afrika

• 1 reactie
    • 540 weergaven
    • 35 reacties
    • 4.5k weergaven
  5. Waar kan ik leren patchen ?

• 8 reacties
    • 1.2k weergaven
  6. 5 seconden beeld

• 0 reacties
    • 1.4k weergaven
  7. humax/xtreme

• 1 reactie
    • 775 weergaven
  8. fout bij proggen

• 11 reacties
    • 971 weergaven
  9. Vraagje omtrent Teletext

• 5 reacties
    • 736 weergaven
  10. Overzicht codeersystemen

• 2 reacties
    • 657 weergaven
    • 4 reacties
    • 531 weergaven
    • 2 reacties
    • 389 weergaven
  11. Hoe goed is de HSS 830 CI??

• 2 reacties
    • 425 weergaven
  12. MTV en VH1 weg ???

• 7 reacties
    • 1.2k weergaven
  13. formule 1

• 2 reacties
    • 589 weergaven
  14. Zwart Beeld

• 2 reacties
    • 589 weergaven

• Nederland is allang geen democratie meer.      
    • Die 93 graden is exact de temperatuur waarbij de Moccamaster het water door laat lopen. Daardoor wordt de koffie niet te zuur of te bitter maar precies goed. Hij is duur maar mooi en erg goed.
    • De race is fta te zien op de duitse rtl.
    • Wat voor jou geldt, geld niet voor anderen.  Anderen en ik proeven wel degelijk het verschil tussen verschillende wijnen.  Ik hoef er alleen maar aan te ruiken en aan het boeket weet ik of ik te maken heb met een goede of minder goede wijn.  En een fles wijn van €400 bij een slijter zul je niet snel vinden. Dan moet je naar speciale adressen, beurzen of naar veilingen.  En geloof me maar, een wijn in die prijsklasse is iets heel bijzonders.  Dan heb je het over jaarhonderd wijnen.  Die gaan naar de beste 5* sterren Michelin restaurants.  Dat zo even weg te vegen met dat proeft toch zo goed als niemand getuigd van een vooroordeel.  Ik denk eerder dat je nog nooit een werkelijk mooie wijn gedronken hebt.  En nogmaals, het gaat niet alleen om de smaak van de wijn maar ook met wat je erbij eet.  Een dessertwijn trek je niet open om er zo aan te lebberen maar die drink je samen met een goed dessert. Iets zoets bijvoorbeeld.   
    • Boxen thuis staan inderdaad op standby, vandaar dus dat de ultimo een herstart nodig had en gelukkig geen 4 K aan boord (geen stekker en ingebouwd) ga ik  dan maar instellen op deep sleep, als ik me goed herinner is dat mogelijk, sowieso verstandig in tijden zonder walstroom. 😉  Thanks.
  • Nieuwe aanmaken...