Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.424 onderwerpen in dit forum

1. wat kun je ontvangen met seca2?

• 6 reacties
    • 710 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,1k weergaven
  2. keys

• 3 reacties
    • 525 weergaven
  3. Conax

• 1 reactie
    • 430 weergaven
  4. Wel Info geen beeld

• 1 reactie
    • 761 weergaven
  5. premiere direkt

• 3 reacties
    • 1,3k weergaven
  6. Astra D Pisse

• 0 reacties
    • 394 weergaven
  7. boris

• 4 reacties
    • 372 weergaven
    • 9 reacties
    • 920 weergaven
    • Sat4all vriend

paar vraagjes, please help

• Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 407 weergaven
    • Sat4all vriend

Nokia 9500?????????

• Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 533 weergaven
  8. common interface voor dvb-s

• 3 reacties
    • 584 weergaven
    • 3 reacties
    • 3,8k weergaven
  9. beginners forum

• 2 reacties
    • 372 weergaven
  10. Luxcrypt kastje

• 4 reacties
    • 1,7k weergaven
  11. snelheid

• 1 reactie
    • 474 weergaven
  12. premiere direct

• 5 reacties
    • 441 weergaven
    • 7 reacties
    • 3,1k weergaven
  13. stab diseqc 1.2 op dvbs kaart

• 2 reacties
    • 1k weergaven
  14. Advies voor newbie 1 2

• 29 reacties
    • 1,5k weergaven

• Waar verwacht jij EPG op dan en zit het niet?  Streams? Nee, natuurlijk niet, tenzij de service referentie aangepast wordt en je via een andere weg EPG hebt binnen gekregen. Heb je Ziggo en open je het boeket Ziggo zal je daar, via de provider, EPG op moeten hebben. Maar via de provider krijg je dan geen EPG voor andere providers (zoals satellietzenders) totdat je daar op afstemt. Anders EPG binnenhalen via de EPG-import plugin. Elke ochtend haalt die de EPG bij mij op en ik heb dan direct op alles EPG, mits beschikbaar en bij streams mits voorzien van een service referentie. Ik ben er met Hans over bezig geweest om dat laatste bij in ieder geval de Nederlandse en Belgische zenders te doen.   En over teveel boeketten: Als er boeketten ontbreken kwam er ook commentaar over bij Hans. Download de boeketten met bijvoorbeeld Dreamset op je PC en verwijder alles wat je niet gebruikt. Ik denk dat dat al enorm scheelt.
    • Zie je WhatsApp 😉   Als je over een automaat spreekt, dan refereer je normaalgesproken aan een automatische zekering automaat . Een aardlekschakelaar wordt eigenlijk nooit afgekort tot automaat.
    • Daarom schreef ik eerder ook; Het WERD nog spannender. Men adviseert om een type B automaat te kiezen (dus geen B karakteristiek)   Nog even een aanvulling. Weet je ik snap geen snars van al die automaten, types en karakteristieken. Meestal zoek ik uit of vraag wat ik nodig heb. Zake aansluiten schema's vertalen, begrijpen en vertalen naar een kastontwerpje is geen enkel probleem. Maar zoals ik al schreef maar ook zaken als selectiviteit, weinig sjoege van.  
    • Let op! Een type B aardlekschakelaar is iets anders dan een automaat met B karakteristiek.
    • Wel geen Formule1 maar toch ook wel het vermelden waard   Rinus (Van Kalmthout) Veekay zojuist 2e in de Indy van Toronto 
  • Nieuwe aanmaken...