Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.424 onderwerpen in dit forum

• 2 reacties
    • 798 weergaven
    • 8 reacties
    • 4,6k weergaven
    • Sat4all vriend

gebertini omzetten naar gregorian

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 2,4k weergaven
    • Sat4all vriend

Na vervangen van coax-kabel geen ontvangst van Astra/Hotbird 1 2

• Sat4all vriend
    • 27 reacties
    • 10,6k weergaven
    • 2 reacties
    • 3,7k weergaven
    • Sat4all vriend

Alle Astra's op een Archsat DJ85EM, hoe? 1 2

• Sat4all vriend
    • 17 reacties
    • 9,9k weergaven
    • 5 reacties
    • 2,4k weergaven
  1. spaun sur211 switched niet.

• 7 reacties
    • 1,5k weergaven
    • Sat4all vriend

Opbouw van de schotel

• Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 2,7k weergaven
    • 8 reacties
    • 2,7k weergaven
    • Sat4all vriend

Schoteltjes in Spanje naar beneden gericht. 1 2

• Sat4all vriend
    • 25 reacties
    • 3,5k weergaven
    • 4 reacties
    • 2,3k weergaven
  2. uni cable LNB

• 2 reacties
    • 1,1k weergaven
  3. Duo lnb met Topfield 4000pvr?

• 9 reacties
    • 2,6k weergaven
    • Sat4all vriend

Quad lnb Wavefrontier T55 ?

• Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 1,7k weergaven
  4. T90 verlenging / probleem

• 5 reacties
    • 1,6k weergaven
  5. Topfield 5510 of Dreambox 1 2

• 20 reacties
    • 3,9k weergaven
    • 9 reacties
    • 7,5k weergaven
    • 28 reacties
    • 8,8k weergaven
    • 10 reacties
    • 5,3k weergaven

• Mensen, hieronder 2 voorbeelden van wat je moet doen om snel superrijk te worden.  Koop een pak, stropdas en stort je in het prominente leven onder de rijken.  Lees hieronder 2 voorbeelden van wat je moet doen om dit te verwezenlijken.    Beste Dutchies!  Wij hebben weer ruimte voor een goede betrouwbare carrière gerichte stagiaire in ons Real Estate bedrijf!  Studies als Recruitment en HR hebben de voorkeur maar studeer je international business management of iets vergelijkbaars dan mag je zeker reageren!  Duur: 3-6 maanden (daarna de kans op een vaste baan binnen ons bedrijf)  Verblijfplaats: Zelf regelen  Vergoeding: Geen (de experience en ervaring die je opdoet tellen dubbel)  Mocht jij jezelf kunnen providen voor tenminste 3 maanden in Dubai en kijk je er naar uit om alles over Real Estate te leren? Stuur je cv:  joy@avenueeliteproperties.com   Hallo iedereen, Ik ben iets meer als 3 maanden geleden naar Dubai gekomen en werk als makelaar maar hier nog niks mee verdiend en ondertussen is het visum van mij en mijn dochtertje verlopen en hebben we ons laatste geld gebruikt voor visum voor mijn vrouw (aangezien zij Pakistaanse paspoort heeft). Nu hebben we echter geen geld meer en zullen we geen woonruimte meer hebben na deze week. Terug naar Nederland is geen optie aangezien mijn vrouw daar geen visum heeft. Wil hier dus vooral vragen of iemand weet waar ik hier voor hulp kan zoeken of eventueel een nood lening kan krijgen. Aangezien ik met cliënten bezig ben en inkomsten er wel gaan komen zoek ik nu dus naar hulp voor deze tussen periode.  
    • Het werkt natuurlijk ook op een streamingbox of je kan cousten naar je tv.   mvg
    • Opmaken vooraleer ge 2 meter diep gaat !! 🤑
    • 1) TV Vandaag interesseert me algemeen geen fluit !! En ook de overdreven herhalingen van oude programma's op vele zenders 🤮 2) Officiële gratis alternatieven: youtube , Plex TV , Astra 28,2°E , lyngsat stream , VRT Max , VTMGO  3) Ik heb helaas geen geldschijtende ezel , en al mijn nonkels in Nigeria zijn dood 😭
  • Nieuwe aanmaken...