Ga naar inhoud

Digipaps

Leden
  • Aantal items

    3719
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

3 Volgers

Over Digipaps

  • Titel
    Sat4all Core Member
  • Verjaardag 07/01/1954

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    Zuid Spanje
  • Interesses
    Techniek, bouwkunde

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. D-box, bedankt voor je antwoord πŸ‘ helaas vind ik daar niet de oorzaak van mijn vreemde probleem. 😟
  2. Als ik de UPS aansluit en een stekker achterin heb zitten en ik zet hem aan BOEM zekering in meterkast uit. Kan niet vinden wat ik verkeerd doe😊 Tis niet bepaald hogere wiskunde πŸ˜ŸπŸ˜‰ iemand een idee??
  3. Daarom van mij geen respons meer ☺️ Inmiddels kabel naar ruimte gelegd en VU+ zero loopt als een zonnetje πŸ‘
  4. De box met dongle staat 50 cm. van AP vandaan en PLI vind ook het netwerk, maar doet er niets mee
  5. Inmiddels het maar opgegeven.... Er ligt nog een loze pijp in die ruimte dus ga er maar een UTP kabeltje naar toe trekken.. Wellicht ook de beste oplossing, helaas wat meer werk maarja.. Allen bedankt voor de hulp... Digipaps
  6. Mijn Netgear 3700 router en alle APΒ΄s opnieuw gestart maar geen resultaten helaas....
  7. Deze nieuwe PLI 7.2 staat er inmiddels al op, maar geeft zelfde resultaat 😊
  8. Verouderde software ?? Er staat de nieuwste Pli op 😊 kennelijk geen PLI fan?
  9. Hmm daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in 😟 Overigen gaat de wifi verbinding via een UNIFI AP, maar die staat volledig open net als mijn router πŸ˜‰
  10. Mijn wifi password heeft de juiste karakters πŸ˜‰
  11. Tonskidutch, hij vind ook mijn wifi netwerk en kan dus password ook invullen. Maar daar houd het op 😊
  12. Jürgen, waar staat die Wlan optie in de downloads, alles afgezocht 😊
  13. Hallo allemaal, zoals in de titel vermeld dus een VU+ Zero in combinatie met VU+ wifi dongle, ik krijg het niet werkend met PLI 6.2, ik kan hem wel kiezen in het netwerkmenu en ook activeren. Daarna de box opnieuw gestart en netwerktest uitgevoerd, met geen mogelijkheid krijg ik een netwerkverbinding. Ik zie wat over het hoofd, MAAR WAT? πŸ˜‰ Hoor het graag van de specialisten hier, groet, digipaps
Γ—
Γ—
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.