Ga naar inhoud


nieuwe namen canal+


Gast

Aanbevolen berichten


Mmmm.......<BR>Canal Rood (de bloederige films)<BR>Canal Wit (de betalende klanten)<BR>Canal Blauw (de erotische blue films)<P>Ofwel het Nederlandse Boeket<P>Laat mij maar lekker kijken naar Canal Grijs<BR>heb ik wat te hobbien als ze hem op Canal zwart zetten.<P>Op de beurs in Engeland heb ik het volgende vernomen, je betaald daar 1000 pond voor een Bysky pakket, laat je hem door een erkende instalateur aan je huis knopen krijg je 40% korting. Om er een schepje bovenop te doen en je embedded modem aansluit krijg je nog eens 20% korting.<P>Dus maw het houdt het kassie wel in Engeland mits er mensen zijn die kenissen hebben in de UK, die in het bezit zijn van een ISDN en een van de nummers hebben doorgeschakeld naar een vrij nummertje van jouw ISDN Quatrovoxje. Maar dit is natuurlijk weer een alternatieve oplossing die niet mag.<P>btw wanneer gaat Canal wakker worden, hebben ze nou echt nit in de gaten dat een updatje van een goldje een 25 piek kost en zo sommige mensen door iedere keer van code te wisselen ze de handelaartjes lekker aan het spekken zijn en dat dit voor sommige wel eens een beroep kan gaan worden. 150 kaartjes in de maand is toch een leuk salaris voor 6 uurtjes werk in de maand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best grappig om te lezen; al die redenen die hier, en op andere boards genoemd worden als Canal+ weer eens iets veranderd aan hun Bedrijfsvoering zoals Fl 2.- P/M verhoging, Ander logotje, strong met reductie, etc.etc.<P>Al die lollige reacties zoals bv die 2 piek aboverhoging die bestemd zou zijn voor de lijfwachten van Freek+, komen toch doordat ze een waardeloze service verle(e)n(d)en.<BR>Maar als ik het nuchter en in een vrolijke bui bekijk kan ik niet anders concluderen dat C+ het laatste 1/2 jaar toch best wel redelijk veel moeite voor de Sat-Bezitters doet. <BR>Toen C+ Enkele jaren geleden hun Irdeto kijkers is gaan discrimineren, & dat ze via de diverse Media vol trots zaten te verkondigen dat ze het kort geding tegen de Udense satwinkel met vlag&wimpel hadden gewonnen, dacht ik ook : Wat een stelletje idioten.<BR>Maar zoals ze laatst hun reaktie in de VOO Satellite gaven op de door hun grotendeels gewonnen Rechtzaak tegen de Axelse SatShop, dacht ik : Kijk, dat is nu een realistische reaktie van die Hans. (CEO C+ NL)<BR>Daar komt nog bij dat ze ook nog op de door Satnerds & SatFun georganiseerde gebruikersdag aanwezig zullen zijn met hun stand, terwijl dat toch ook niet C+ grootste vrienden zijn.<P>Als c+ met al deze kleine verbeteringen door blijft gaan en zo nu en dan een zendertje bij op de Astra gooit, wordt het volgens mij toch misschien nog wel eens een gewaardeerde onderneming.<P>Ergens hebben ze natuurlijk groot gelijk dat ze firma's aanpakken die b.v. een CopyCat aanbieding hebben waarbij je er voor Fl.500,- extra ook nog even 50 goudkaartjes bij kunt bestellen. ( Wat zou de Interpay doen als ik een Chipknipduplicator2000 + 25 Reprogramable ChipDevilknipCards zou aanbieden voor slechts 795,- ??)<P>Maar goed, wat ik nu eigenlijk wil vertellen is dat C+ nog verre van perfect is, maar m.i. toch op de goeie weg is om het ons satbezitters naar de zin te maken !<P>En dat mag natuurlijk ook gezegd worden !!<P>(Het is natuurlijk wel erg leuk om al die c+afkraakpostings te lezen !!) wink.gif" border="0 <P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<p>[ 03-09-2001: Message edited by: MediaMaster ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zie je maar;<P>een imago is zo gemaakt, sneller gebroken en duurt vreslijk lang om positief te beinvloeden.<P>ik heb me wel eens over het management / directie verbaasd; deze bepaalt uiteindelijk de cultuur, identiteit en imago.<P>ik hoop voor ze dat de recente interne reorganistie een positief effect zal hebben; zal echter nog lang duren voordat dit ook als zodanig ervaren wordt.<P>maar ja... wie ben ik dan ? <P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...