Ga naar inhoud


nieuwe namen canal+


Gast

Aanbevolen berichten


Lijkt me meer in het kader van de recente reorganisatie binnen Canal+.<P>Zoals bekend is de benaming Canal Rojo etc. van de Spaanse en Franse Canal's ook in die sfeer. Harmonisatie noemen ze dat.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het mooiste is dit: <BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> ...Canal Plus owned Canal Digitaal Satelliet bouquet has increased its subscription prices, which the pay-TV company claims is due to inflation rates and higher operating costs... <HR></BLOCKQUOTE><BR>Dat wil dus zeggen dat door de inflatie en door hogere bedrijfskosten de prijs van het abonnement omhoog gaat.<BR>De abonnees betalen dus in feite de kosten voor de advocaat van Canal+, de ingehuurde bodyguards, de 2 ingehuurde recherchebureaus en de teruglopende winst uit de verkoop van abonnementen omdat Canal+ zelf niet in staat blijkt met een deugdelijk coderingssysteem op de markt te komen zodat niet steeds de legale kijker de dupe wordt van de door Canal+ genomen maatregelen en aantoonbaar zeer slechte service.<BR>Frappant nietwaar?<BR>Wat is het toch vreemd dat de meeste mensen een goldy of wolkje in hun kastje proppen laugh.gif" border="0<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp niet waarom steeds die 2 gulden verhoging nu bij elke thread over C+ moet opduiken. De verhoging in abogeld is iets meer dan 3 % op jaarbasis en dat is helemaal niet zo rijkelijk veel. Als je alleen al de inflatie van het afgelopen jaar neemt dan is deze hoger dan die 3 %. <P>Een marsreep is het afgelopen jaar ook 15 cent omhoog gegaan en dat op een oude verkoopprijs van 1 gulden en dat komt dan uit op 15 % prijsverhoging.<P>Dat er nu steeds wordt geroepen bedrijfsrecherche, advocaat en bodyguards is een paar keer leuk maar om dit nu altijd te blijven horen. We zeggen toch ook niet dat directie van de KPN allemaal dit jaar in duurdere lease auto's rijden en dat daarom het beltegoed van prepaid kaarten vanaf 2002 geen jaar meer geldig is maar slechts een half jaar. Hogere dollarkoersen betekenen voor multinationals hogere kosten en die worden doorberekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ging hier even om de reden voor de verhoging die Canal+ inflatie en hogere bedrijfskosten noemt. Daarover ging dus ook mijn opmerking en niets anders.<BR>Als je je daar aan stoort, moet je er gewoon overheen lezen joh. Dat is nog beter voor je hart ook wink.gif" border="0<P>Groetuh, <P>Toxic[Q]<p>[ 30-08-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Satwatcher & Toxic:<P>Ik denk dat de "pijn" ook ergens anders zit,<BR>de prijs en opstelling naar klanten van Canal+ zorgt ervoor dat telkens een andere discussie terukomt.<P>Natuurlijk hoef je het daar niet mee eens te zijn, maar ik zie het als een signaal, en heb al vaak geroepen dat aanzienlijke tariefaanpassingen naar beneden (hoe gek het ook klinkt) Canal+ veel goeds zal doen.<P>Daarenboven kwaliteitsverhoging abonnementen registratie, helpdesk en facturatie.<P>Een organisatie wordt zo goed of zo slecht bevonden als de personen waar de contacten mee zijn.<P>C-ya.<P>ennuuhh.. als die duitsers nu hun eigen firmware aan het schrijven zijn (casablanca), en strax ook nog (wie weet) een eigen decoder gaan bouwen, kunnen wij dan niet UPC opkopen en voor onszelf beginnen laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel een verklaring van die kleuren:<P>Canal+ Blauw: Voor als de belastingdienst langs komt...<BR>Canal+ Rood: De kleur van het banksaldo van deze organisatie.<P>Binnenkort volgt dan ook Canal+ Zwart: ik geloof dat dit geen uitleg behoeft laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...