Ga naar inhoud


Wie heeft kennis van D*rkmosc ??


Aanbevolen berichten

M*scas was een eitje vergeleken met dit progje. Ik kom er zo 123 niet uit.<p>Na het laden van de code in de PIC, heeft de kaart al 16 prov's YYYYYYYYYYYYYYYY. ( oke, dit is FF FF FF in ed exteren eeprom ) Volgens de docs zou er geen enkele provider op mogen staan.<p>Ik heb daarna de hele externe EEprom ge-nulled door 00 00 00 etc te schrijven. De kaart is nu na proggen inderdaad leeg, maar nog wordt het commando maak seca niet goed verwerkt. ik krijg de melding PPU* has changed. Daarna voer ik het betreffende C1 commando in. Disconnecten en connecten. En dan helaas weer de melding prov doesn't exist.<p>Enig advies ?? Bij voorbaat dank. confused.gif" border="0<p>[ 09-11-2001: Bericht gewijzigd door: Beeper ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

wat ik heb gedaan is met ic-prog de boel(pic) wissen heb zo het gevoel dat toen ook de eprom werd gewist. daarna weer pic proggen en klaar.

0 prov op de kaart. en je kunt beginnen.<p>gr.

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Duwgati,<p>De melding die jij krijgt klopt. Na het proggen van de PIC heb je een lege kaart met geen enkele provider erop. Je moet de foutmelding negeren en het commando change UA ingeven. De kaart staat in HPM dus dit commando wordt verwerkt.<p>Daarna kun je het commando make s*ca ingeven. Daarna het C1.... commando waardoor de kaart weer in normal mode komt. Dan disconnecten en weer connecten en je bent de foutmelding kwijt. Daarna werk alles hetzelfde als MOSCAS, providers toevoegen enz.<p>Wellicht heb je eroverheen gekeken. Vorige week het ik je de docs gestuurd. Weliswaar nog in het italiaans, maar de commando's zijn makkelijk te lezen. <p>Als je er niet uitkomt mail maar even...........<p>Groeten, Beeper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...