Guest Posted November 13, 2001 Posted November 13, 2001 Hardware: Vp20 - Silvercard Software: ***geen-reclame*** v1.75 - PiccBined v1.40 Wanneer ik de card tracht te schrijven,accepteerd deze de loader,vervolgens;schakelaar omhoog en...de compoort wordt niet opnieuw geopend voor de software die richting eeprom moet Is dit een herkenbaar probleem?<p>M.vr.grrrrrr, Peter
Beeper Posted November 15, 2001 Posted November 15, 2001 Jazeker:<p>Bij ***geen-reclame*** staan rechtsonderin een aantal vinkjes. Als je alles wilt proggen, dan moeten alle drie de vakjes zijn aangevinkt. Waarschijnlijk heb je bij EEprom geen vinkje staan.
goto Posted November 15, 2001 Posted November 15, 2001 Heb precies hetzelfde als ik een crd wil schrijven,compoort gaat niet open,volgens ***geen-reclame*** maar de crd wordt wel op de kaart geschreven. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Guest Posted November 15, 2001 Posted November 15, 2001 had ook dit probleem, maar dan met de vp2 progger , naar het schijnt ondersteunt de software deze proggers niet<p>gewoon picbined gebruiken, lijkt me de beste oplossing, eventueel in combinatie met icprog
Recommended Posts