Ga naar inhoud


verplichte software update nokia 9302


Gast

Aanbevolen berichten

hoi ik zette net mijn tuner aan op het canal+ pakket, en kreeg opeens een sofware update , ik heb de tuner uitgezet , ik vermoed dat als ik 'm laat gaan , dan kan ik geen buitenlandse providers meer zien , of zit ik ernaast ??<BR>wie o wie weet hier meer van??

Link naar reactie
Delen op andere sites


hai,<P>zet ik mijn strong 8000 aan, en krijg:<BR>een ogenblik geduld a.u.b deze decoder is nieuwe software aan het laden.<BR>van wie komt deze software af en wat is de bedoeling hiervan????<P>groetjes Fred mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hier hetzelfde gezien.<BR>toen ik de tuner aanzette verscheen er een lichtgroene balk met de tekst:decoder laad nieuwe software.<BR>tuner heb ik snel afgezet,want GW zat erin.<BR>met orginele kaart krijg ik die tekst niet.<BR>ik hoop dat dit niet het einde is van de buitenlandse kanalen.<P>hier aub melden met dezelfde problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier exakt hetzelfde met een philips en de update komt over alle kanalen van het volledige c+nal + pakket,ongevraagd heb nu al meerdfere kanalen geprobeerd en over komt het balkje in lichtgroen,heb hem natuurlijk wel weer snel van stroom ontdaan.Volgens mij voert kanaal + hier iets tegen de regels uit,want volgens mij ben ik niet verplicht tot een ongevraagde update,stel dat hij overlijd,bij wie kan ik dan de kosten verhalen,het is toch mijn eigendom!!!! mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo <P>Het klopt dat C+ iets ongevraagd uitvoert je kan niet kiezen als je de nieuwe software wel of niet wil hebben.<P>Dit gaat een staartje krijgen let maar op.<BR>Nergens in een gebruiksaanwijzing staat dat C+ zomaar een update mag uitvoeren aan een toestel wat eigendom is van de consument mocht dit een huur decoder betreffen dan mag het wel mits dit van te voren is aangekondigd. Doen ze dit wel dan word er ingebroken in uw toestel.<P>Je mag niet zomaar ongevraagd met de handen aan iemand zijn eigendommen komen. <P>Ik adviseer iedereen dan ook om hier aangifte van te gaan doen bij de politie.<BR>Ik heb het al gedaan !!!!!!!<P>Groetjes <BR>Avalon <P>Moderator Sat4all™

Link naar reactie
Delen op andere sites

MOCHT HET ZO ZIJN DE UPDATE NIET OPGEMERKT TE HEBBEN IS DIT DAN ALSNOG NA TE GAAN IN MENU O.I.D<BR>MET HUMAX NIKS AAN DE HAND ZOVER IK WEET ALLES OK<BR>PIONEER 110 DAAR AL IETS OVER BEKENT TOEVALLIG??WAAR KAN MEN DIT CHECKEN ??<P>THNXS

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi heb hier 2 x 9302 met versie 6 erin<BR>de ene heb ik uitgezet en de ander laten gaan , en met die decoder kan ik nu geen buitenlandse ppv meer kijken , ps hoe werkt dat updaten met firmware eigenlijk?? , krijg steeds een error , al zitten de 2 kabels erin en heb ik de printer op algemeen staan , krijg daarna te zien : printer papier is op<BR>wie o wie??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...