Ga naar inhoud


verplichte software update nokia 9302


Gast

Aanbevolen berichten

Gisteren was iedereen in rep en roer over de softwareupdate door Canal+.<P>Hier het volgende verhaal:<P>Canal+ is op dit moment bezig met het updaten van oude Nokia en Strong receivers van Versie 6 naar Versie 15. Doordat deze ontvangers worden geupdated geven alle andere ontvangers (philips etc.) ook aan dat er software wordt geladen. Dit verdwijnt na een paar seconden. Niets aan de hand dus.<P>De volgende stap die ze binnenkort gaan nemen is versie 15 naar versie 20.<P>De vorige keer is dit goed fout gelopen, maar nu lijkt alles goed te gaan.<P>Ze doen dit ivm de vele bugs in de oude software. Vooral om de Y2K bug in versie 15. Ze hebben nu al vanaf begin dit jaar de datum-stream stil staan en willen deze dus weer aan gaan zetten.<P>Er is dus eigenlijk niets aan de hand.<BR>Waarschijnlijk door de zoveelste softwarebug in de mediaguard software geven alle ontvangers aan dat ze aan het laden zijn, alleen gebeurt er dus NIETS!<P>Voor de mensen die willen blijven kleven aan versie 15 en/of 6. Gewoon terug programmeren of de PPV-update gebruiken!<P>Suc6<P>Murdock

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi All,<P>De laatste update van C+ heeft de volgende positive gevolgen gehad voor mijn Philips DSX 7071 met abo kaart configuratie.<P>Sedert 5 Juli van dit jaar werd tijdens een C+ "attack" mijn decoder gedeeltelijk onbruikbaar met de C+ abo kaart, bij afstemming op Ned.1, 2, 3 en C+1 en C+2 viel mijn beeld uit na 30 Seconden daarna werd de decoder uitgeschakeld.<P>Deze attack van C+ is vanaf vanavond 6 uur verholpen, na de bekende groene band met "update" tekst.<BR>Sedert deze update werkt mijn Mosc weer zoals voor 5 Juli.<BR>Kunnen anderen dit ook even testen, waarschijnlijk ben ik niet de enige.<P>Groeten<BR>Gamgra

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gamgra,<P>Heb je C+ destijds op de hoogte gesteld<BR>van de door hen veroorzaakte storing ?<P>Dan hebben ze er wel heel lang (2 maanden)<BR>over gedaan om jou te helpen.<P>En natuurlijk hebben ze jou er vantevoren<BR>in kennis gesteld dat de oplossing middels een software update omstreeks 3 september zou geschieden !<BR>Ja toch, lijkt mij in ieder geval logisch en wel zo netjes om dat even te doen.<P>Ik neem aan dat je flink wat abo-geld<BR>terug hebt gekregen ?!<P>Groeten,<P>Sattaz

Link naar reactie
Delen op andere sites

vond over de strong 8000 weet niet of het oud nieuws is of dat werkt of niet maar goed....(wel in het eng.)<P>Since 1 1/2 weeks orse when you reload your channels, there will appear a channel called STB STRONG. This is the Firmware update feed for the STRONG receivers which will upgrade your STRONG to the latest firmware version.<BR>However, this will also put back a Region Code into your reciever which dissables Taquilla & Kiosque PPV channels.<P>Sollution to avoid this:<P>After loading new channels into your STRONG, remove the STB STRONG feed from the channel list.<P>Sollution when you're too late:<P>Reapply the v20 firmware to your strong with the PPV Patch.<P>*NOTE* If you happen to have experimented with the new firmware and applied the PPV patch over the new firmware version, let me know if this worked or not !!!

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Sinds de update heb ik wel problemen met mijn nokia 9302s, op alle zenders behalve ned 1,2,3, RTL4 en Yorin heb ik om de paar minuten zwart van 15 sec., wie heeft een oplossing voor mij?.<P>Graag event. mail WJGOMERSBACH@HOTMAIL.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hetzelde probleem heb ik ook,bij mijn nokia seca, steeds bij het aanzetten van de decoder de groene balk en het af en toe wegvallen van het beeld, het maakt bij mij niet uit welke zender of kaart. Wel ben ik erachter dat er software versie 15 in zit. Kan ik nu niet beter teruggaan naar 6 en zo ja hoe gaat dit in z'n werk. confused.gif" border="0 mail ajzwikker@hotmail.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

had ook de groene balk met de mededeling dat er nieuwe software er in gezet werd in mij nokia 9302s dit tot gevolg nog altijd versie 6 maar met het probleem beeld bleef stilstaan of werd af en toe blokvormig na dat ik versie 20 +patch er in gezet heb is dit probleem verholpen en na dat ik canal+ op de hoogte had gebracht van hun opdate kreeg ik te horen dat hun niks er mee temaken hadden maar dat dat komt door technise dienst van nokia<BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...