Gast Geplaatst: 24 april 2004 Geplaatst: 24 april 2004 ik ben nieuw op dit forum en in de satellietwereld. ik heb net een Topfield 3000 besteld; wordt volgende week geleverd. Graag wat info over de te gebruiken CAM/kaart. De zenders die mij vooral interesseren zijn de nederlandse omroepen en Kanaal digitaal. wie wil zijn/haar ervaringen delen?
Murdock Geplaatst: 24 april 2004 Geplaatst: 24 april 2004 Neem een Aston DUAL-cam module of een orginele Mediaguard module met een set-top-box abbonementje... werkt altijd! Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
TangoBravo Geplaatst: 24 april 2004 Geplaatst: 24 april 2004 Dat heb je dus als je niet altijd alle nieuws volgt, dit is voor het eerst dat ik lees dat er een speciale Mediaguard CAM bestaat! Ik gebruik in mijn Topfield 4000 de Aston 1.05 (overigens storing- en probleemvrij). Wat zijn de extra mogelijkheden van deze Mediaguard CAM, ofwel, wat is de meerwaarde van deze CAM boven de Aston in mijn Topfield? Of kan ik net zo goed mijn Aston blijven gebruiken? T B
winwiz Geplaatst: 24 april 2004 Geplaatst: 24 april 2004 Laat je aston maar lekker zitten hoor.... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen