Jump to content

Recommended Posts

Posted

ik snap het niet meer.nadat ik totale nieuwe softwaere er op gezet heb werkt het klonen niet meer.als ik de providers wil toevoegen en op ad nieuw provider ,krijg ik na even de mkf melding

increse timout of check your conection.daarna ben ik de seca provider kwijt.ik gebruik windows me.

wie kan helpen

Posted

Welke nieuwe software? Windows ME of nieuwere MKF?

Posted

Hoe heb je de Moscas file er op gezet, toevallig met ***geen-reclame*** ?<p>Dan moet je de instellingen wijzigen:<p>WRT on

Boden off<p>Met de standaardinstellingen krijg je de door jou genoemde foutmelding.

Posted

Zelf inmiddels ook enkele pogingen gedaan en allen zijn na wat keren te zijn gestruikeld, tóch gelukt. Ik grbuik nu Darkmosc en dat werkt écht mooi. Het is even zoeken alvorens je alles werkt. Ik gebruik ICPROG óf Matrixstudio voor de 16F877. Daarna met MKF4.3 de SECA-record er op en vervolgens een complete copie er overheen.<p>Super!<p> <img src="graemlins/lezen.gif" border="0" alt="[Lezen]" /> shocked.gif" border="0 <img src="graemlins/thumb.gif" border="0" alt="[Duimpje]" />

B

Posted

proggen met ***geen-reclame*** was bij mij ook het probleem. Heb de kaart met ICprog gedaan en daarna verliep alles vlekkeloos. Blijkbaar gaat er iets fout met de programmering van de interne eeprom.<p>SUC6...........

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...