Ga naar inhoud


Echostar 7000


Gast

Aanbevolen berichten

Echostar 7000 komt eind deze maand<BR>beschikbaar en gaat ca. f.3000,= kosten.<P>De Echostar 7000 is nog zonder<BR>embedded Viaccess, wel met o.a. 2x CI,<BR>analoog/digitaal, harddisk van 40 Gb<BR>en MP3-speler.<BR>Een versie met embedded Viaccess volgt<BR>over enkele maanden. <P>De Echostar 5000 heeft o.a. 2x CI,<BR>digitaal en harddisk (geen MP3-speler).<BR>Prijs ca. f.1700,=.<P>Deze informatie is verkregen van de<BR>vertegenwoordiger van Echostar op de<BR>hobbydag van vandaag in Oosterhout.<P>Groeten,<P>Sattaz

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo<P>Jammer dat je alleen kunt schrijven naar de HD via Serieel Je kunt de beatanden niet terug kopieeren. <P>Ook als je een andere HD erin wil hebben moet tie naar Echostar toe.<P>Toestel ziet er voor de rest leuk uit.<P>Groetjes <BR>Avalon <P>Moderator Sat4all™

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Avalon:<BR><STRONG>Hallo<P>Jammer dat je alleen kunt schrijven naar de HD via Serieel <P>Toestel ziet er voor de rest leuk uit.<P>Groetjes <BR>Avalon <P>Moderator Sat4all™</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>De 7000 serie is ook voorzien van een USB aansluiting .<BR>Bij de ontvanger wordt een instructie video geleverd op CDrom en een Background/Mp3 loader die gebruik maakt van USB.<BR>Tevens is het de bedoeling dat de software update ook mogelijk wordt gemaakt via USB !<P>De 7000 serie wordt een prijzige ontvanger maar heeft ook ontzettend veel extra's te bieden. (wordt gewoon weer een ontvanger zoals we van Echostar gewend waren met de LT8700)<BR>En voor de mensen die geen gebruik maken van een draaibare opstelling bied de 5000 serie een goed alternatief

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik me niet vergis zit er op de 7000 dus een postitioner en een usb aansluiting meer. Nu weet ik van een paar techneuten dat een USB aansluiting inkoop nog geen 12 gulden kost. Begrijp ik het dan goed dat we voor een positioner en een usb aansluiting van max. Fl 15,00 zo ongeveer Fl 1300,-- extra moeten betalen? Ik ben diep geschokt over de prijs van de 7000! Fl.3000,00 is veel te duur voor een ontvanger met de aangeboden features. Softwarematig zijn er bovendien nogal wat beperkingen. Ik ben dan ook van mening dat Echostar met deze ontvanger de plank volledig mis zal slaan.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mee eens...<P>Ook de Nokia met ingebouwde HD is er nog niet.<BR>Een ontzettende trage bak, met moeilijk te doorlopen menu's.<P>M.i. moeten we nog even geduld hebben totdat er een optimale bak is met HD. En na verloop van tijd zal de prijs ook wel zakken. Persoonlijk zie ik meer in een ontvanger met ingebouwde RW-DVD... Als die er nu eens kwam voor 3000,-. Geduld is een schone zaak.<P>En nog even over bovenstaand:<BR>Vraag bepaalt het aanbod??? Niet altijd.<BR>Hoe zit het dan met de oude vertrouwde 5400? Vraag zat, alleen te leveren, ho maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echostar?<BR>Ik weet het niet.<BR>Zodra er een nieuw model komt, "vergeten" ze dat ze ook nog oudere modellen hebben.<BR>Daar wordt dan maar geen software meer voor geschreven. En daar zit je dan met je 2000,2500,3000. Aardig wat software fouten, en ECHOSTAR zegt "eeeh, ja sorry maar daar doen we niets meer aan!"<BR>De service na het eerste jaar is ook niet echt goed. Heb je nu bijvoorbeeld een 3000 met een foute chip, zodat je vreemde teksten in het scherm ziet, en je stuurt hem na dat 1e jaar op, krijg je mooi een VETTE rekening.<BR>De oplossing is altijd "MAINBOARD VERVANGEN" en dat is bij Echostar niet goedkoop.<BR>Vandaar dat ik allemaal zo mijn bedenkingen heb met Echostar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Datgene wat jij beschrijft heb ik ook tijdens de hobbydag tegen de vertegenwoordiger van Echostar aangehouden.<BR>Hij erkende dat de focus momenteel sterk gericht is op de nieuwe producten maar hij verzekerde mij dat er na de lancering van de 5000 en de 7000 er absoluut updates te verwachten zijn voor de 2510/3000.<BR>Daarbij benadrukte hij dat men niet moet verwachten dat er nog erg grote wijzigingen zoals b.v. een andere menustructuur of b.v. het sneller maken van het zappen etc te verwachten valt.<BR>Men moet meer denken aan bugfixes.<P>Overigens verbaast mij de prijs van 3000,- want toen ik onformeerde naar de te verwachte prijs, verwachtte hij dat de "kale" versie van de 7000 (zonder VI) zo rond de prijs van de 3000VI zou uitkomen.<P>Ben dan ook benieuwd waar die prijs van 3000,- vandaan komt.<P>Groeten allemaal,<P>Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben allemaal waarschijnlijk met dezelfde vertegenwoordiger van Echostar gesproken, en tegen mij werd ook een prijs van F3000.-- genoemd.<BR>Het zal echter wel zo zijn dat dit een consumentenadviesprijs is. Nu weten we allemaal wel dat deze prijzen in de winkel dus altijd tussen de 10 en 30% lager zijn.<BR>verder vernomen dat er deze keer niet beknibbeld is op de keuze van de onderdelen. de processor schijnt 3* zo snel te worden als degene gebruikt in de ad3000ip, en ip via, nl. 1.5mips ipv 0.5mips.<BR>het beste advies, even afwachten dus. Je kan blijven speculeren totdat je een ons weegt, maar we weten pas waar we aan toezijn als het apparaat daadwerkelijk in de winkel ligt.<BR>Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...