Ga naar inhoud


Hier een aantal reacties op Oosterhout


Gast

Aanbevolen berichten

Laten we het anders zeggen:<P>Het lijkt erop dat de mensen het niet beter kunnen dan in Oosterhout aangezien nog niemand zich heeft aangemeld om te helpen met onze dag. laugh.gif" border="0 <P>groeten,<P>Zeeman.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik ben er ook geweest en vondt het een leuke dag je moet niet de heletijd op iemand liggen kankeren het was niet zo of zo regel het zelf maar eens dan weet je wat het in houd! ik hoop dat de dag van sat4all zeker zo goed zal zijn maar dat denk ik wel<BR> gegroet bulldog

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bulldog1<P>tegen wie heb je het nu het lijkt nu alsof<BR>iedereen ligt te kankeren en dat zal vast de<BR>bedoeling niet wezen.En ter info ik ben deze<BR>topic begonnen om te laten zien hoe ondankbaar<BR>mensen wel niet zijn dus maak geen verwijten<BR>naar mijn kant okee wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, men mag die reacties op Satfun ook eens lezen. Komt men tot 1 conclusie, namelijk dat 95% van de mensen die er niets aan vonden, er niks aanvonden omdat er niets "voor de hobby" verkrijgbaar was en dan durven ze ook nog programmers en kaarten op te noemen, ja da's echt voor de hobby, zuiver vrijschakelaars dus.<P>Teveen mensen hebben ook de gedachte dat je een soort van beurs moet binnenlopen zoals men van een pc beurs gewend is, maar zo werkt dat niet.<P>Anyway, wij vonden het wel geslaagd en men mag blij dat zijn tenminste nog -iemand- probeert zo'n initiatief op te zetten en het klaar krijgt om over de 600 mensen te trekken.<P>Maar klagers zijn er altijd bij, dat zal op de sat4all gebruikersdag niet anders zijn, je kunt het immers nooit iedereen naar de zin maken.<P>Ik wens iedereen veel plezier op deze aanstaande gebruikersdag en hopelijk ook veel bezoekers!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er dus ook geweest inn Oosterhout.<P>Ik ben ook van mening dat het iets tegen viel<BR>met het aanbod ook al hebben de organisatorenwel flink hun best gedaan.<BR>Het zou inderdaad beter zijn om vooraf aan te geven wat je van een bijeenkomst kan verwachten.<P>Als we toch over hobby praten had ik verwacht dat er aandacht werd besteed aan bv het plaatsen en uitrichten van diverse schotels. Het zoeken naar frequenties en feeds. Het laten zien van een aantal kanalen die te ontvangen zijn buiten de Astra en Hotbird.<BR>Wat meer technische informatie zou beter zijn en voor een hoop "newbies" en "vrij schakelaars" het meer interessant maken.<P>Ik hoop dat de Breda bijeenkomst wat meer te bieden heeft in die richting.<P>Satbee

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nou word ik pissig !<BR>Het is zo verdomd "Nederlands" om alleen maar naar de negatieve kanten van zo'n initiatief te kijken.<P>De sukkels (vergeef me het woord) die een dag vol programmers, kaarten en vrijschakeltips hadden verwacht zijn hoogstwaarschijnlijk dezelfde personen die voor elk wissewasje hier een topic over maken terwijl ze te beroerd zijn om A) de search functie van dit board of andere collega-boards te gebruiken B) te lui (of niet in staat) zijn om eerst eens iets te lezen voordat ze ergens aan beginnen.<P>Ik denk juist dat de organisatie door het formeel verbieden van "illegale" aktiviteiten ervoor gezorgd heeft dat het een informatieve dag is geworden voor een hoop nieuwelingen.<BR>Organiseer je een "techno-dag" dan zal dit een heel ander publiek trekken<P>Ik wil me bij deze excuseren bij diegene die zich niet kunnen vinden in de bovenstaande bewoording.<P>Groeten,<P>Ron<p>[ 11-09-2001: Message edited by: Pong38 ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...