Ga naar inhoud


Hier een aantal reacties op Oosterhout


Gast

Aanbevolen berichten

<B>Dit komt van het board van duck dus voor de<BR>ongelovigen onder ons is het daar na te lezen</B><P><I>Bartje<BR>(no login)<BR> weinig aan<BR>No score for this post September 8 2001, 1:02 PM <P>Hallo, ik ben er vanmorgen geweest.<BR>Vond het eigenlijk niet de moeite waard.<BR>Te klein en rommelig, ook niet veel nieuws en niet veel verkoop, geen proggers, pic kaarten of wat dan ook.<BR>Naar mijn idee een beetje TE hoe canal + het zou willen.<P>Groeten, Bartje<BR>___________________________________________________________________________________________ Wallie <BR>(login secakeys)<BR> breda<BR>No score for this post September 8 2001, 1:38 PM <P>Dan ga ik maar op 7 OKT naar breda!!!<BR>Dat zal denk wel goed georganiseerd zijn<P>have fun, Wallie<BR>___________________________________________________________________________________________ <BR>Billly <BR>(no login)<BR> Untitled<BR>No score for this post September 8 2001, 2:43 PM <P>Vond het ook niet een beetje tegenvallen,had er meer van verwacht jammer van dat uur rijden.<P>Billy<BR>__________________________________________________________________________________________ <BR>Anonymous<BR>(no login)<BR> Untitled<BR>No score for this post September 8 2001, 10:09 PM <P>Tja,<P>Ben er Geweest en ook tot het einde,het was een leuk dagje.<P>Maar net niet zoals vele verwacht hadden.Accomadatie was er ook niet helemaal op berekent zo`n 14x in uur stroom uitval e.d .<P>De loting Was denk ik toch wel het toppunt v.d dag<BR>waren prachtige prijzen.<P>Vooral de petjes van anaal deden het bijzonder goed haha.<P>mzl<P>__________________________________________________________________________________________ <BR>duell <BR>(login duell)<BR> Untitled<BR>No score for this post September 8 2001, 2:48 PM <P>Zonde van mijn tijd. Ik had meer van verwacht.<BR> <BR>Scoring disabled. You must be logged in to score posts. Respond to this message <BR> <BR>Hendrik <BR>(no login)<BR> Re:<BR>No score for this post September 8 2001, 5:52 PM <P>Ben er ook even geweest. Was wel geinig zo voor de eerste keer georganiseerd. Ik bekijk het altijd van de positieve kant. <BR> <BR>_________________________________________________________________________________________ <BR>Bram<BR>(no login)<BR> Had meer verwacht !!!<BR>No score for this post September 8 2001, 6:02 PM <P>Hallo <P>Ik had er ook meer van verwacht. C+ heeft wel een grote invloed gehad geen stands waar je leuke hobby matrialen kon kopen mooi shit.<P>om even eerlijk te zijn zal ik het plat zeggen EEN WAARDELOZE DAG. <P>Ga uitkijken naar de Sat4all-Dag op 7 okt die schijnen het beter georganiseerd te hebben van horen zeggen.<P>De floepes <BR>Bram <BR>___________________________________________________________________________________________<BR>jantjeh<BR>(no login)<BR> Untitled<BR>No score for this post September 8 2001, 6:47 PM <P>ben er geweest.<BR>was inderdaad niet profesioneel opgezet.<BR>Mensen deden ontzettend hun best.<BR>van hunen heeft goede zaken gedaan (humax 1079,00)<P>een aantal die belangeloos tuners patchten (toch perfect initiatief vindt ik) veel newbees da's ook positief. veel gekanker (teebee kwam binnen)<P>lokatie ongeschikt.<P>toch een leuke middag gehad<P>__________________________________________________________________________________________ <BR>Digisat <BR>(no login)<BR> Untitled<BR>No score for this post September 8 2001, 7:36 PM <P>Is nog iemand gebleven tot de verloting .......<P>Was inderdaad noet zoveel vandaag, weinig tweedehands spul en te weinig hobbyisten die hun mond opendeden.<BR>Met een kop koffie erbij werd links en rechts wel wat verteld en werden wat adresjes uitgewisseld.<BR>_________________________________________________________________________________________ Ron<BR>(no login)<BR> Untitled<BR>No score for this post September 8 2001, 7:44 PM <P>Nou ik ben vandaag ook fff geweest maar vond er weinig aan het was inderdaad erg rommelig en weinig echt hobbywerk, ja buiten het patchen om maarja daar hoef ik niet voor in de rij te gaan staan dat kan bijna elke "leek". <P>Het initiatief van de manne was natuurlijk wel positief want het is toch een hoop geregel.<P>Ik hoop dat de volgende "hobbydag" toch beter en overzichtelijk is. En laat die gasten van Anaalplus lekker thuis...laat alleen de vertegenwoordigers binnen met hun satpodukten. Het is toch allemaal struisvogelpolitiek iedereen had het over patchen en het werken met de funcards...gewoon lekker verkopen en demonstreren dat is toch de hobby.<P>Nou genoeg hierover.....<BR>_________________________________________________________________________________________ <BR>hf <BR>(login hfa)<BR> ja hobby dag<BR>No score for this post September 8 2001, 9:36 PM <P>was er al om 10 uur met de kids vond er ook niet veel aan was binnen en klein uurtje weer buiten en daar zat het bakkie koffie en het kletsen ook nog bij.<BR>heb wel een disq motor gekocht en die werkt ook al. nou kijken hoe het op 7 okt is en de loting nee daar was ik ook niet bij.<BR> <BR>_________________________________________________________________________________________<BR>Ron<BR>(no login)<BR> Untitled<BR>No score for this post September 9 2001, 12:32 AM <P>nogmaals....<P>Nou ik ben vandaag ook fff geweest maar vond er weinig aan het was inderdaad erg rommelig en weinig echt hobbywerk, ja buiten het patchen om, maarja daar hoef ik niet voor in de rij te gaan staan dat kan bijna elke "leek". <P>Het initiatief van de mannen was natuurlijk wel positief want het is toch een hoop geregel.<P>Ik hoop dat de volgende "hobbydag" toch beter en overzichtelijker is. En laat die gasten van Anaalplus lekker thuis...laat alleen de vertegenwoordigers binnen met hun satprodukten. Het is toch allemaal struisvogelpolitiek iedereen had het over patchen en het werken met de funcards...gewoon lekker verkopen en demonstreren dat is toch de hobby.<P>Nou genoeg hierover.....<BR>_________________________________________________________________________________________ jaap<BR>(no login)<BR> geslaagde dag<BR>No score for this post September 9 2001, 8:42 AM <P>Hoi ron zag je posting ,ik ben het niet met je eens ,degene die voor de techniek en de hobby kwamen hebben hun hart kunnen ophalen diverse ontvangers met een hd en natuurlijk was c+ er ook ik vind het overigens een goede zaak dat c+ er was dankzij c+ hebben wij een hobby,dat het een kat en muisspel is is bekend maar das ook een deel van de hobby.<BR>Degene die voor een gw en programmer kwamen hebben niets gevonden en dat was de bedoeling ook .<BR>Gezien de discussie,s en en hoeveelheid mensen welke ook voor maar ook naar de gigantische verloting bleven praten met elkaar kan ik niet anders zeggen dat het een echte hobbydag was .<BR>_________________________________________________________________________________________ <BR>jer49<BR>(no login)<BR> Untitled<BR>No score for this post September 9 2001, 9:24 AM <P>ik vond het een zeer geslaagde opzet. de organisatoren verdienen alle lof.veel couleur locale ipv van jaarbeursgedoe. En de koffie voor 1 gulden...nou ja!!<BR> <BR>_________________________________________________________________________________________<BR>fenzo<BR>(no login)<BR> Untitled<BR>No score for this post September 9 2001, 10:26 AM <P>inderdaad, je wist van te voren dat je daar niet heen moest gaan voor "illegale" zaken zoals het proggen van kaarten, programmers etc.<BR>Ga je dan toch voor dit soort zaken, dan kom je uiteraard bedrogen uit.<BR>Maar voor heel veel mensen die er heen gingen om eens met mede hobbyisten over de hobby te bomen, kon de dag niet stuk.<BR>Ook mensen die met een te proggen of patchen ontvanger aankwamen (echt veel) konden dit gratis en vakundig laten doen (vol lof over deze mensen die hun kennis belangenloos met anderen delen).<BR>Ikzelf ben om 11.30 aangekomen en pas ruim na sluiten vertrokken.<BR>Voor mij was het een geslaagde dag, volgende keer iets grotere zaal en meer stands, en de dag kan weer niet kapot.<P>doorgaan.<BR> </I><P><B>Ik hoop dat het op 7 Oktber beter gaat dan wat ik uit deze reacties haal</B> wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom grijpt iedereen meteen als vedediging<BR>meteen naar de pic kaarten confused.gif" border="0 hierboven ging<BR>het alleen in de posting van bartje over<BR>die kaarten maar ik heb toch duidelijk vaker<BR>gelezen dat het saai was en te weinig <BR>tweedehands goederen dus hou nu eens op over<BR>die verekte kaarten daar gaat het tenslotte<BR>hier niet om die haal je overal maar tweedehands<BR>ontvangers,settings lijsten,goede gesprekken<BR>met <B>Mede</B>hobbyisten gezelligheid enz.<BR>dat is waar het omgaat.<P>ben je naar wat anders opzoek blijf dan thuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het grotendeels met TeeBee eens. Ik vond nl. dat de aston-kaarten wel goedkoper dan in de winkel werden verkocht. 250 gulden voor een aston 1.05 is echt goedkoop. Ik ben ze nog nergens voor die prijs tegengekomen. Het was inderdaad een beetje krap bemeten, hetgeen te begrijpen was. De wachttijden waren soms wat aan de lange kant. De organisatoren wil ik op deze plek bedanken. Ik kijk uit naar Breda, al is het alleen maar om de t-shirts. Die in oosterhout gisteren kunnen volgens mij niet tippen aan die van sat4all. Dus reserveer maar vast een t-shirt voor mij.. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook een kijkje wezen nemen en vond het ook een geslaagde dag. Gezellig met vershillende medehobbyisten kunnen bijbabbelen, nog wat spulletjes kunnen kopen, pilsje erbij... smile.gif" border="0 <BR>Alleen die C+ petten bij de verloting raakten ze maar niet kwijt (zelfs een meisje dat een gratis exemplaar kreeg smeet deze meteen weg) laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Ik denk ook dat het een geslaagde dag was.Maar ja ik kom uit Oosterhout en heb wat dingen geregeld alsook de lokatie.<BR>En ja er waren stroomstoringen,maar was dat echt belemmerend denk het niet.<BR>Het gaat er om dat het een echt gemoedelijke brabantse sfeer hing waar iedereen welkom was.TeeBee mocht zelfs de loting doen.<BR>En ja er zullen best betere lokaties zijn en het zal altijd beter kunnen.Maar je moet wel weten dat de mensen daar in de bediening vrijwillegers zijn en belangeloos hun benen onder hun kont hebben uitgelopen van en voor degen die ook hier weer zeiken.<BR>De beste stuurlui staan immers aan wal nietwaar.En de prijzen waren bij van Hunen wel degelijk goedkoper.Maar ja je hebt nu eenmaal mensen als ze zelfs iets voor niks krijgen gaan zeiken over het feit dat ze het zelf aan moeten sluiten,zul je altijd bliven houden!!En over het geld (opbrengst) hoeft niemand hier zich druk te maken dat is goed besteed.En ik denk terecht te mogen zeggen dat het een geslaagde dag is geweest.<P>Groeten Toon

Link naar reactie
Delen op andere sites

666 software en TeeBee jullie reacties vind ik teminste volwassen met kankeren op andere wordt niemand wijzer.<BR>Ik ben er ook geweest ben nog maar een beginner en vond het interesant en leuk en kom ook bij de Sat4All dag.<BR>Ps iemand vroeg aan mij wie ik was ?? heet jij soms Freek van der Engel want ik had een kolbert en een stropdas om .<BR>Die das heb ik maar af gedaan want ik werd van die opmerking een beetje verlegen.<BR>gijntje!!!!<P>Groet ircasat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kritiek geven is wel het gemakkelijkste. Ben zelf spijtig genoeg niet kunnen komen. Zelf heb ik in verband met andere hobbies al 't één en 't ander georganiseerd en weet dus maar al te goed dat er meer komt bij kijken dan enkele tafeltjes en stoelen te zetten. Laat al die kritikasters maar zelf eens iets in elkaar steken. We zullen zien wat er dan van komt.<BR>Hopelijk lukt het me om tot Breda te geraken. Suc6 jongens met de organistatie. wink.gif" border="0

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een bijeenkomst voor sathobby-fans organiseren is altijd moeilijk. Je moet zoeken naar een balans tussen wat de mensen verwachten/willen en wat juridisch is toegestaan.<P>Ikzelf ben ooit bij een bijeenkomst geweest in Duitsland die was georganiseerd door Visoduck/MasterCrd. Vele hobbyisten uit verschillende landen (Polen, Rusland, Belgie, Duitsland en natuurlijk Nederland) waren daar naartoe gekomen.<P>Binnen 10 minuten stond de 'Kriminal Polizei' voor de deur en werd alle apparatuur en toegangsgeld in beslag genomen. <P>Maar helaas, niets illegaals aan de hand, gewoon een gezellige bijeenkomst (inclusief heerlijk eten!)Dus na een uurtje was de Polizei weer afgedropen.<P>Organisatoren moeten van te voren goed aangeven wat bezoekers kunnen verwachten op de bijeenkomst. Dan zijn bezoekers niet teleurgesteld, komt Freek ook niet kijken en blijft de politie ver weg.<P>Groet, Rambozo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn altijd mensen die wat te klagen hebben, als al die gene die maar lopen te ouwehoeren zelf eens iets organiseren dan kunnen de gene die zich uit de naad hebben gewerkt om deze dag tot een succes te maken ook een ouwehoeren dat het slecht geregeld was.<BR>M.a.w. Deze dag was top en hoop dat Sat4all in Breda net zo'n succes wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...