Ga naar inhoud


T-Shirts zijn klaar!


Ron

Aanbevolen berichten

Ik heb ze stiekem al een weekje binnen maar was het helemaal vergeten te vertellen:<P><B>De T-shirts zijn binnen!</B><BR>Het zijn echte (kwalitatief zeek hoogwaardige) <I>Fruit Of The Loom</I> Premium T-shirts. Zoals eerder al verteld gitzwart met het blauw/wit/rood gekleurde logo (plus/minus 24 CM breed en 7 cm hoog)<BR>Ze zijn echt heel erg mooi en ze liggen op de meeting voor iedereen tegen een sponsorprijs van Fl 35.-- klaar! Koop je een T-shirt, koop je feitelijk een stukje sat4all want met de opbrengst van de T-shirts (4,60 per shirt) betalen we een gedeelte van de nieuwe software licenties die nodig zijn voor deze site.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als moet ik je persoonlijk een T-Shirt opsturen:-)))<P>Andere mensen kunnen de T-shirts bij een van de sponsoren afhalen of per post op laten sturen. We zullen zorgen dat er na de meeting een aantal T-Shirts bij enkele sposoren komen te liggen.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

stuur maar op<P><BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Toxic[Q]:<BR><STRONG>Ik heb ze stiekem al een weekje binnen maar was het helemaal vergeten te vertellen:<P><B>De T-shirts zijn binnen!</B><BR>Het zijn echte (kwalitatief zeek hoogwaardige) <I>Fruit Of The Loom</I> Premium T-shirts. Zoals eerder al verteld gitzwart met het blauw/wit/rood gekleurde logo (plus/minus 24 CM breed en 7 cm hoog)<BR>Ze zijn echt heel erg mooi en ze liggen op de meeting voor iedereen tegen een sponsorprijs van Fl 35.-- klaar! Koop je een T-shirt, koop je feitelijk een stukje sat4all want met de opbrengst van de T-shirts (4,60 per shirt) betalen we een gedeelte van de nieuwe software licenties die nodig zijn voor deze site.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]</STRONG><HR></BLOCKQUOTE>

Link naar reactie
Delen op andere sites

> opbrengst van de T-shirts (4,60 per shirt) betalen we een gedeelte van de nieuwe <BR>> software licenties die nodig zijn voor deze site.<P>Als geld je probleem is, ...<BR>Ik kan op de satdag niet, maar die 46 dubbeltjes kun je zo ook wel krijgen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb ik in eerdere postings gelezen dat we T-shirts gewoon op de Sat4all dag zelf konden aanschaffen!Wanneer komt de officieele uitnodiging per E-mail nu,want de datum staat al in mijn agenda,maar de uitnodiging blijft uit.<P>Ed.<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S

Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W)

Yamaha TRX850 SuperTwinSport

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas, we zijn geen postorderbedrijf dus T-Shirts opsturen doen we niet.<BR>De T-shirts zijn te halen op de gebruikersdag of <B>NA</B> de dag bij meerdere sponsoren.<BR>---<BR>Wat betreft de uitnodiging kan ik alleen maar zeggen: Heb geduld. Die dag duurt nog 12 dagen!<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer dat ze niet opgestuurd kunnen worden, zou er graag een willen hebben maar hellaas.<P>Als er toch een mogelijkheid bestaat om er een te bestellen zou ik het heel leuk vinden.<P>Chris cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

het zou ook leuk zijn het logo met Sat 4 all ja toch dit is onze hobby board!!<BR>hoe meer zielen hoe meer vreugd en reclame is altijd goed maar ja dan worden de t-shirts duurder dan 4,60 nou en .....<BR>Greetz Silvester<p>[ 27-09-2001: Message edited by: Silvester ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk die T-Shirts goed voor de omzet van de drukker.(verdient er GOED aan)<BR>in ieder geval meer dan 4,60 of is dat in EURO´s<BR>Fruit of de Loom Premium Tshirt bedrukt in 3 kleuren verkoopprijs bij de meeste relatiegeschenkenboeren zo´n Fl.16,00<BR>surf eens naar <A HREF="http://www.carmako.nl" TARGET=_blank>www.carmako.nl</A> <BR>jammer dat er niet meer winst op zit voor SAT4ALL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...