Ga naar inhoud


Uitrichten schotel


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo!

 

Ik wil voor mijn (nog te starten bedrijfje) weten met welk apparaat ik zo nauwkeurig mogelijk een schotel (en LNB's) uit kan richten. Wie kan mij hierbij helpen?

 

Alvast bedankt! Grtz :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


De Satlook digital is een leuk ding om hobbymatig te gebruiken, ik heb het apparaat zelf ook voor de hobby, maar als je bedrijfsmatig schotels wilt gaan richten dan zou ik zeer zeker niet voor dit apparaat gaan kiezen. Zowel de constructie als ook de nauwkeurigheid alsmede de mogelijkheden zijn gewoon TE beperkt. Daar is de prijs dan ook naar, minder dan 1000 euro voor een spectrumanalyzer is gewoon weinig geld.

Er zijn plenty wel goede en degelijke apparaten te koop die echter wel een heel stuk duurder zijn. De echt goede apparaten kosten toch minimaal 2000 euro of meer. Ik zelf ben zeer gecharmeerd van de Rover's. Veel mogelijkheden, hufterproof en stoot en schokbestendig. Toch wel een grote pre als je weet wat zo'n apparaat normaalgesproken allemaal voor z'n kiezen krijgt als je weer eens in de regen op een ladder staat te stunten.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...