Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast

Penta 1.20

Aanbevolen berichten

Gast

Mijn @sat 9500 staat in dreamload kan ik penta 1.20 er opzetten? Of moet hij in dreamlood en hoe zet ik er een andere dream.... op? heb twin en matrix loader ook nog cas maar die werkt volgens mij niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had destijds gewoon de penta 1.20 in mijn xtreme zitten en deze staat in de dreemload, de penta 1.20 kan er gewoon op maar de penta 1.11 weer niet, dan moet hij in de dreamload staan.

Dus volgens mij geeft dat bij jou ucas geen probleem met de penta 1.20

grtn AO

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Ik heb de dreamload erin staan, toen ik de penta 1.20 erop had staan, werd mijn fun4 met 6in1 niet meer herkend, terug gezet naar penta 1.11 en geen probleem, ik heb nog geen titanium kaart, daar deze niet te proggen is met de ISO7816 (imitatie multipro). De 9500 emu software doet wonderen en voor de takjes heb een mm met matrix reloeaded 1.081 erop.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

heb dus 1.20 over mn dreamload gezet. Werkte niet met fun dus weer in dreamload maar nu pakt m,n magic loader hem niet meer cotrole lampje gaat niet branden. DOOD! Wat nu ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen