Ga naar inhoud


Penta 1.20


Gast

Aanbevolen berichten

Mijn @sat 9500 staat in dreamload kan ik penta 1.20 er opzetten? Of moet hij in dreamlood en hoe zet ik er een andere dream.... op? heb twin en matrix loader ook nog cas maar die werkt volgens mij niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik had destijds gewoon de penta 1.20 in mijn xtreme zitten en deze staat in de dreemload, de penta 1.20 kan er gewoon op maar de penta 1.11 weer niet, dan moet hij in de dreamload staan.

Dus volgens mij geeft dat bij jou ucas geen probleem met de penta 1.20

grtn AO

DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de dreamload erin staan, toen ik de penta 1.20 erop had staan, werd mijn fun4 met 6in1 niet meer herkend, terug gezet naar penta 1.11 en geen probleem, ik heb nog geen titanium kaart, daar deze niet te proggen is met de ISO7816 (imitatie multipro). De 9500 emu software doet wonderen en voor de takjes heb een mm met matrix reloeaded 1.081 erop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb dus 1.20 over mn dreamload gezet. Werkte niet met fun dus weer in dreamload maar nu pakt m,n magic loader hem niet meer cotrole lampje gaat niet branden. DOOD! Wat nu ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...