Guest Posted September 9, 2001 Posted September 9, 2001 via de bekende pool fun 3-1 met v2.4 beschikbaar.
Guest Posted September 9, 2001 Posted September 9, 2001 zou ook graag de url van die pool hebben via p.m.<BR>many thxs
Guest Posted September 9, 2001 Posted September 9, 2001 Wat is dat precies die 2.4??<BR>verschil met de andere files?<BR>tx<BR>btw kan je mij die link ook ff pmen?<BR>bvd
Vogelaar Posted September 9, 2001 Posted September 9, 2001 Zou ook graag de url van die pool via pm willen. <BR>Hartelijk dank. VU+Ultimo4K, VU+Duo4KSE, VU+Uno4KSE, DM8000HD, met T90, Draaibare Triax 110, Deltastar gregorian 120, Laatste OpenPli.
Guest Posted September 9, 2001 Posted September 9, 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by K-L:<BR><STRONG>Wat is dat precies die 2.4??<BR>verschil met de andere files?<BR>tx<BR>btw kan je mij die link ook ff pmen?<BR>bvd</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>Het verschil is de flash 2.4<BR>Schakelen gaat zonder problemen.<BR>C+ probleem opgelost stream klaart sneller<BR>Is een verbetering als je het mij vraagt<BR>Greetzz<BR>MaRRaD<P><BR> <p>[ 09-09-2001: Message edited by: MaRRaD ]
Guest Posted September 9, 2001 Posted September 9, 2001 Heb na lang zoeken veel gevonden , maar de pool is mij nog steeds onbekend.<P>Wie helpt?<P>have fun, dism
maveric Posted September 9, 2001 Posted September 9, 2001 zou iemand een tip kunnen geven over die poolse site
Guest Posted September 9, 2001 Posted September 9, 2001 @DISM je hebt p.m<BR>@Maveric je moet in my profil P.M.<BR>aanvinken<BR>Greetzz<BR>MaRRaD
Guest Posted September 9, 2001 Posted September 9, 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by maveric:<BR><STRONG>Is gebeurd,sorry had ik niet in de gaten.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>Je hebt pm.
Guest Posted September 9, 2001 Posted September 9, 2001 mij ook ff pmen aub????? <BR>bvd<BR>zou ik tof vinden
Recommended Posts