Ga naar inhoud


Voyager is niet meer


prutsie

Aanbevolen berichten

nou, kan eigenlijk geen passend icoontje vinden. ben bang dat een tijdperk nu echt over is. jammer is te zacht uitgedrukt, 't is gewoon zwaar k**.<BR>Because of legal problems with the EU directive (see:_398L0084 ) I'm sorry to tell you that the Voyager smartcard emulator program is no longer under development. Please note: Source code is *NOT* available.<BR>eeuwig jammer.<BR>in elk geval wil ik via deze weg dan toch de auteurs van Voyager bedanken voor de vele uren prutsen, de vele MAX232 chippies die ik heb mogen opblazen, en de vele uren super kijkplezier, vanaf de sky 09 periode (stenen tijdperk), totaan vandaag de dag.<BR>op diverse sites, en door diverse personen werd Voyager altijd als beste getest, ik kan me daar alleen maar bij aansluiten. Voyager ging door als alle piccards uitvielen, was de eerste fatsoenlijk werkende d2mac emu, en de eerste fantastisch werkende irdeto emu. toen iedereen zei dat het irdeto algo echt nog niet bekend was kondigde William de irdetoversie al aan. een weekje later was'tie er, en werkend dus ! zelfs seca ging prima. mijn eerste aankoop ooit in de schotelarij was een astrasetje met vc-1 decoder, zo'n gerycyceled (refurbished noemden ze dat in GB) SVA-1 geval, en een seasoncard. het telefoonnummer van het bbs. van William zat erbij.<BR>nou ben dus niet echt in een juichstemming.<BR>Prutsie.<P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites


de maker is gestopt maar het programma is nog op het net met de juiste bijgewerkte files en inderdaad ze werken prima gr joost en inderdaad alle dank aan de maker voor dit zeer mooie en goedwerkende programma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...