Ga naar inhoud


mastera 11 op WXP?


Gast

Aanbevolen berichten

kan iemand mij vertellen of mastera 11 ook werkt op xp, ik heb geen enkel probleem gehad op win 98, heb het ook geprobeert bij een kennis op xp en daar werkte het ook niet maar de mastera 1V werkte bij hem wel, ik heb chipcat 2,3 3,0 en andere software geprobeert,. hij laat wel de lader in, maar dan geeft het aan dat die niet werkt.

bedankt johan

Link naar reactie
Delen op andere sites


bedankt voor de informatie, het werkt nu inderdaad op programma master burner, ik vind het wel jammer dat het niet op chipcat werkt want die is wel veel sneller.

groetjes johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb het op ook op 6 MHz geprobeert, ik vind het vreemd dat de mastera 11 op xp niet met chipcat werkt terwijl de mastera 1V het wel doet.

groet johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan mankeert er iets aan je Mastera II, niet aan je software. Alle Mastera's, van versie I t.e.m. IV werken allemaal met dezelfde software en op de zelfde manier. Voor Chipcat, Masterburner etc. etc. is er dus geen verschil tussen de diverse Mastera's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

allemaal bedankt voor de informatie, daar heb ik wat aan gehad, ik ga een nieuwe programmer kopen en ik denk dat infinity usb phoenix dan een goede keus is.

groet johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, dat klopt ook met wat duwgati zegt, dat het moet werken, en dat er iets aan mijn mastera 11 moet mankeren, en als ik dan toch een nieuwe moet kopen, dan gaat mijn voorkeur uit naar infinity usb phoenix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...