Ga naar inhoud


Wie heeft welke cam.


Gast

Aanbevolen berichten


De enige clitches die ik heb is wanneer ik m'n CAM er ook in heb zitten. Dus die heb ik er snel uitgehaald. Met alleen de EMU draai ik nu al meer dan een jaar zonder problemen. De enige keer dat ik storing in m'n beeld krijg is wanneer m'n GSM een SMS'je binnenkrijgt. DIe staat namelijk naast m'n box. Maar dat is m'n eigen schuld. Dus de CI-CAM zit nu in m'n oude NOKIA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als mijn dish niet goed zou staan, waarom heb ik dan perfect beeld met een Aston of een MM?

De dish draait al ruim 2 jaar toppie op mijn topfield en zover ik kan zien heb ik op de DB gelijkwaardige signaal waarden als anderen.

 

Ik heb nu een opstelling met EMU en glitches. Mijn C+ abo kaartje zit in het onderste reader slot.

Stop ik de MM zonder kaartje in de DB, dan zijn de glitches weg. Ik kan ook de Aston er in stoppen om de glitches kwijt te raken, maar dan blijft er een melding op het scherm staan dat ik er een kaart in moet stoppen. De MM heeft dit blijkbaar niet.

 

Ik wil dolgraag die CAM uit mijn DB hebben, omdat er ook regelmatig een "Initializing ......" in beeld komt bij het afspelen van opnames of een kaal MPG bestand. Kweeniemeer precies welke melding er staat, vandaar "Initializing ......".

 

Ik heb de truc al geprobeerd om het ci_poll process te killen om zo de glitches kwijt te raken, maar dat helpt totaal niet.

 

Meestal draai ik met Hydra, maar heb ook Ronaldd geprobeerd en moet nog even goed naar ruDREAM kijken. ruDREAM doet wat raar icm DreamFlash.

 

M.a.w. ik denk niet dat het aan de dish ligt en dat de oplossing in de configuratie van de DB en/of images ontwikkelaars vandaan moet komen.

 

CU

 

Urk

3xDM800

1xVisiosat Bigsat met 2x Inverto quad lnb's en 2x Alps quad lnb's

1xEdubuntu server met 500GB voor o.a. de 3 DM's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...