Ga naar inhoud


Waarschuwing killer path


Vogelaar

Aanbevolen berichten

Er gaat een patch op sommige uploadsite's rond met de volgende naam. HoT1.4_9x_70_71_daPlayer.zip

Gebruik hem [color:"red"] [/color] NIET [color:"black"] [/color] want hij vernield je flash in je humax.

2 x DM8000HD, DM800HDse, VU+ Ultimo 4K, VU+ Duo 4K SE met T90, Draaibare Triax 110, Deltastar gregorian 120, Laatste OpenPli, LG65UB980V 4K TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Diverse personen hebben die patch geprobeerd echter de humax kregen ze haast niet of zeer moeilijk weer in originele staat. Ik weet niet of dit DE mislukte aangepaste patch is van DaPlayer of dat dit nog verder aangepaste is. In ieder geval, beide werken niet, met beide gaat de humax crashen.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
IK ben een slachtoffer van DaPlayer. Gebruik hem niet!!! Gebruik zowiezo geen patch waarvan je niet weet dat het goed werkt!


Hmm dat is zwaar klote!
Kun je er nog wat aan doen? Firmware opnieuw erin ofzo?
Terug naar fabrieks instellingen ofzo?

Ik heb er zelf geen last van, en inderdaad gebruik ik pas een patch als die over staat en hij werkt (+ op een "officiele" site waar je kan downloaden)

Maar dit is gewoon zwaar schofterig!!

Succes ermee!

!!geen URL in je handtekening!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK heb geprobeerd om eerst alles eruit te gooien en de humax te voorzien van de originele FW hetgeen ook geluk is. IK vermoed echter dat de daPLayer patch in combinatie met de andere rotzooi het geheugen zo vervuilt dat het niet makkelijk is om het eruit te gooien. Wij zijn nu technisch bezig om de zaak in orde te krijgen, tot nu toe geen goed resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van wat ik op diverse andere formums gelezen heb is er een andere DaPlayer patch uitgebracht die veel meer doet dan alleen vastlopen zoals het geval was met de slecht aangepaste patch, dat is dus die killer patch die de Humax naar de kl#ten helpt. Volgens Daplayer is die patch niet van hem. Zou net zoe goed kunnen dat het van de "concurrentie" komt of dat het HOT team het als een waarschuwing heeft gedaan of dat het toch van DaPlayer is.

 

In ieder geval alleen de originele 1.4 gebruiken die hier regelmatig als bijlage is toegevoegd, die is zo te zien veilig.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...