Ga naar inhoud


Ik ben diep geschokt!


Ron

Aanbevolen berichten

Iedere dag weer krijgen we de meest vreselijke viri en plaatjes in onze mailbox, maar deze schokkende afbeelding slaat echt alles.<BR>Dit is niet alleen volledig smakeloos maar ook totaal gevoelloos. Geen enkel respect voor de enkele duizenden mensen die zijn omgekomen en de vele duizenden familieleden en vrienden die hier nog dagelijks zeer onder lijden.<BR>Zoals Bush al zei: Iedereen die terroristen ondersteunt of herbergt wordt hetzelfde behandeld als de terrorist zelf.<BR>Ik denk dat hetzelfde moet gelden voor de mensen die dergelijk afbeeldingen verspreiden. Die zijn net zo erg als de mensen die deze gruwelijke afbeeldingen maken.<P>Deze afbeelding was afkomstig van: a.krook@wxs.nl<P><I>hier stond ooit een schokkende afbeelding</I><p>[ 02-10-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb er al veel gezien, maar dit slaat toch echt alles. Maar dit soort dingen hou je altijd, de ergste rampen worden meteen omgezet in honderden 'grappen'. Drie dagen na de aanslag vond ik al in m'n mailbox de 'font truuk met vluchtnummer (wat resulteerd in twee torens, een vliegtuig en een joods teken), lake (meer) afganistan, en nog meer van deze ongein. Van mij hoeft dit niet.

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

REPORTE e.a:<P>Overdrijf je niet een beetje??? <BR>Uw "extra walging" is niet eens gefundeerd, behalve dat je hiermee graag de mening <BR>van de groep wil benadrukken??? <P>Voelt u zich uitgesloten in het dagelijkse<BR>leven?<P>Tracht u te ondersheiden van het gewone volk.<P>... ps: dit is trouwens OFF TOPIC

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Toxic[Q] <P>Als je inderdaad zo "geschokt" bent,waarom plaats je dan ook het desbetreffende plaatje?<BR>Je biedt nu gelijk de mogelijkheid aan anderen d.m.v.copy-paste dit plaatje verder te verspreiden over het net. Als je zo graag hierover je grieven wil uiten en bezwaar hierover wil maken kan dat volgens mij ook op een andere manier. Of wil je op deze manier een vreselijk lange thread op gang brengen. Doe gewoon en plaats dit soort dingen gewoon niet zodat anderen zich hieraan ook niet kunnen ergeren(inclusief jezelf,door dit soort antwoorden die als je een beetje slim nadenkt wel kan verwachten.)<BR>Doe jezelf een plezier, delete het plaatje en sluit deze topic !<P>Greetzz<BR>Ed

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Toxic[Q]:<BR>a.krook@wxs.nl<BR><HR></BLOCKQUOTE><BR>Zieke geesten doen zieke dingen... frown.gif" border="0<BR>Zullen we deze thread maar sluiten...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...