Ga naar inhoud


Beamer + Scherm gewonnen en nu.........


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

 

Ik kreeg vorige week een leuk bericht dat ik een prijs had gewonnen een scherm (zal het merk niet noemen ivm reclame) en een mitsubisu HC3 beamer.

 

Harstikke leuk natuurlijk. Een hele leuke ontvangst bij de desbereffende zaak en we mochten zelf weten welke grote we wilden hebben.

 

Nu heb ik het spul thuis en het scherm opgehangen (beelddiagonaal van 149 cm)

 

En nu komt het als ik de beamer aan de andere kant tegen de muur wil hangen kan dit niet omdat dan het beeld te groot is.

Ik kan ook niet verder zoomen dus moet de beamer ongeveer in het midden van de kaner hangen.

En hier komt dan ook mijn vraag heeft iemand een leuk idee om de beamer een beetje te maskeren? Om de vrouw ook over de streep te halen.

 

Dus iemand een leuke sugestie laat het weten.

 

 

Groeten Newbier

Link naar reactie
Delen op andere sites


Da's een hele leuke projector om mee te beginnen, zeker als 'ie nix kost !

Hier de specificaties.

 

Ik zou gewoon een plafondsteun aanschaffen. De projector hang je dan op zijn kop aan het plafond. Met de AB kan je de projector dan bedienen.

 

Je vrouw over de streep trekken moet je zelf doen, maar als het eenmaal hangt en het werkt dan moet je gewoon een paar films huren die zij leuk vind. Al vind je er zelf geen fluit aan, gewoon eerst een weekje films voor haar draaien. Wedden dat het eventuele commentaar snel is verstomd. Dat jij er daarna alleen nog maar voetbal en films die jij mooi vind op kijkt is bijzaak :-)

 

succes,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach je hebt altijd van die mazzelkontjes. Ik heb er 2 weken geleden er één gekocht en had ook last van de grootte van het scherm. Aangezien hij voor de vereniging was hoefde ik niets te verbouwen. Het is precies zoals Peter zegt, huur dvd's voor het vrouwtje, als ze dan overstag is dan vind ze het ook niet meer erg dat de beamer aan het plafond hangt. Ik was in het begin ook sceptisch (ik ben nogal een zeikerd) maar nu ik gewend ben heb je echt iets van het bioscoop effect. Succes en veel plezier met het kijken.

 

mvg Sylvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...