Ga naar inhoud


atsat 9500 hulp gevraagd


Edwin

Aanbevolen berichten

Wie is in het bezit van een atsat 9500 2cas, en is bereid om de bootloader voor mij uit te lezen.

Het betreft hier dus de atsat 9500 met als als hardware 13.41.65.

Heb de mijn bootloader per ongeluk overschreven, en heb geen reserve kopie. En blijkbaar is ze op het net niet te vinden.

Diegenen die dit willen doen zal ik een programma toesturen en de instruktie over hoe dit te doen.

 

Dank bij voorbaat

 

Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoe moet je de bootloader uit lezen ik heb een 2cas (p.s kan je de firmware niet downloaden op atsat.tv site de 2cas?

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan wel de firmware downloaden bij atsat tv, maar niet de bootloader. De bootloader is het programma stukje dat de opstart regelt van je ontvanger.

 

Ik kan je een klein programma opsturen die de bootloader van de jouwe uitleest, en die ik dan terug in de mijne kan zetten. Het werkt via de serieele kabel die je gebruikt om de kanalen in te lezen, en het duurd ong 1 minuut.

 

Ikzou natuurlijk een bootloader van een xtreme kunnen inzetten, die zerven massaal rond op het net, maar dan heb je weer het probleem om een kanalen editor te vinden. Deze van Kaon werkt wel, maar merk dat steeds fouten inzetten.

Daarom zou ik graag een orginele atsat bootloader inzetten.

Edwin

 

Groetjes Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

zet het programmatje op je homepage dan doe ik hem wel even downloaden en dan zet ik daarna de loader op mijn homepage!

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...