Guest Posted April 7, 2000 Posted April 7, 2000 Hoi<P>Er zal geen software blocker meer aanwezig zijn in de dvb2000 vanaf versie 1817.<P>Ciao<BR>KaraokeMan
Unetwork Posted December 10, 2002 Posted December 10, 2002 Is dit nu een mededeling of een vraag??? De Sandra met Nomanedit heeft neamelijk in alle nieuwe versies een blocker Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
realist Posted December 14, 2002 Posted December 14, 2002 Hallo Unetwork, Ik ben zo benieuwd waarom jij reageert op een bericht van dik 2 en een half jaar geleden. Gr. v/d realist Mijn actie hoort bij Jouw reactie. Hart. gr. v/d realist
Unetwork Posted December 14, 2002 Posted December 14, 2002 Omdat mijn PC gek was geworden en ik opeens alleen maar oude berichten tegenkwam met een nieuwe datum erbij, zie trouwens de eerdere topic <img src="/ubbthreads/images/graemlins/smile.gif" alt="" /> Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Recommended Posts