Ga naar inhoud


lemon dvb-t


beata

Aanbevolen berichten

hallo

is het mogelijk (ik ben afkomstig van de kanten van turnhout belgie)om ook nederlandse tv of radiokanalen te ontvangen met een lemon dvb-t

groet p.

pioneer btc1430,triax 78,echostar dsb 606 (polsat nagra 2)abo tvv en polsat

Link naar reactie
Delen op andere sites


je moet er dan wel een CI-module in kunnen duwen waarin het smartcardje van digitenne inkan. En dit smartcardje kan je enkel kopen als je nederlander bent en een nederlands andres hebt. Dus wellicht gaat dit niet.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

ned2 is fta dus geen kaartje nodig.

 

regards bommeltje

[color:"bleu"]to do is to be,to be is to do,dobedobedoo[/color]

[color:"red"]triple dragon incl skyworld[/color]

smart msp 01/dreambox7000s/manhattan550 blindsearch/dreambox 500c/dreambox 7020

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, maar waar ga je in vredesnaam ingewikkeld over doen. Het is vele malen sipeler om een klein schoteltje op Astra 1 op 19.2 oost te zetten en met een "alternatieve" methode via Irdeto een hele bups meer NL kanalen te kunnen kijken zonder dikke hark met bijbehorende dure en hoge mast en een eventuele dikke antenneversterker aan te schaffen en te plaatsen. Ik vraag me soms wel eens af waarom sommige mensen terug gaan in de tijd en teruggrijpen naar een hark op het dak op een lange paal terwijl een schoteltje in de voor of achtertuin vele malen goedkoper en gemakkelijker is. Begrijp me goed, ik zie het voordeel van digitenne in sommige gevallen best wel in, maar niet hier. Dit is gewoon moeilijk doen als het gemakkelijk kan. Van Antwerpen via Groningen naar Parijs.

 

Of zie ik wat over het hoofd ?

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja om het erbij te hebben om zo de de vrt enz te ontvangen oke maar net als wat Prutsie zegt, om in Belgie naar de Nl zenders te kijken is dat soepbord vele malen goedkoper en stabieler ivm weersomstandigheden.

En ook al zou je het in Belgie kunnen ontvangen (Digitenne)dan nog heb je alleen de radio zenders en Nederland 2 , de rest zit pot dicht in Conax cas 5.

Dus bij deze helpen we je uit de droom en bespaar je jezelf een hele hoop €uroskes .

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok bedankt voor je reactie maar dat wist ik wel wat je allemaal vertelt,maar dat was de vraag van een kenis die een schotel heeft gehad maar hem moest verwijderen en nu een lemon heeft maar geen kabel tv (camping).

groet p.

pioneer btc1430,triax 78,echostar dsb 606 (polsat nagra 2)abo tvv en polsat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...