trust Geplaatst: 15 juli 2004 Geplaatst: 15 juli 2004 Voor me staat een Astro (Nokia) 8750 S . Na een beetje zoeken en lezen ben ik er achter dat deze ontvanger , met de SW die er op staat , gemaakt is voor Maleisie , en wel de MEASAT 1 satelliet . De "base freq." (home transponder? )10.982 , de Fec en de symb. rate komen overeen met een transponder van deze op 91.5º East hangende satelliet . Bij het aanzetten van de ontvanger komt er op scherm : "Welcome to the world of ASTRO " ,click "OK" to continue ! Als je dat doet kom je in een installatie menu , waarin je kunt kiezen uit : 1 Auto configuration 2 Manual configuration 3 Technical parameters 4 Auto update OK op 1 geeft de melding : The system has been configured to ASTRO's default settings OK op 2 geeft een menu waarbij een PIN (+ + + +) word gevraagd , als je daar iets in geeft (1234) en OK geeft , komt de melding : "Please check Smart Card" OK op 3 laat de instellingen zien OK op 4 laat em zoeken naar een update op een satelliet , die we hier niet kunnen ontvangen . Ik krijg geen kanalen lijst te zien , en kan ook geen kanalen selekteren . Wie weet met welke pin code ik de instellingen kan veranderen . En of er misschien andere SW is . Er zit een seriele en een paralelle poort op . Wie kent dit apparaat ? Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen