Ga naar inhoud


trust

V.I.P.
  • Items

    7.437
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    74

Over trust

  • Verjaardag 31-08-1946

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    Nijmegen
  • Interesses
    Autosport

Recente bezoekers van dit profiel

73.527 profielweergaven
  1. Ooit zoiets op meerdere punten ingekort en voorzien van step velgen . Hadden de boys schik mee .
  2. trust

    Schotel forum

    Het schotelforum heeft dan wel het loodje gelegd maar er wordt nog nog wel "gebasteld" Voor een Italiaanse sat enthousiast een Blackultra lnb voorzien van servo skew mogelijkheid . Een zelfde optie voor hem gemaakt voor een Titanium C band lnb aan een polarpipe ( AV-COM cloon ) Ik had al een eerdere versie gemaakt voor hem waarbij de lnb diep gestoken in de polarpipe draaide . Door weersomstandigheden ging dat steeds vaster zitten en kon de servo het niet meer bolwerken . De nieuwe versies draaien nu zeer licht met een eenrijig kogellager met dubbele rubber afdichting.
  3. Kom uit de erfenis van PaulvR , zit in een doos van de Monterey Chapperral40 dus ik dacht : bingo Kan er zelf ook niets mee .
  4. Vaak wordt de fout gemaakt het buiseinde helemaal in de knel koppeling te steken . Bij het aandraaien moet dan de knelring niet alleen comprimeren maar tijdens dat ook nog verschuiven . Steek je de buis er 2 mm minder diep in krijg je een betere afdichting
  5. trust

    F1 GP Monaco

    Gelukkig zijn we hier ook gevrijwaard van het geluid van Drs. Zeikerbout
  6. Ik kan je uit ervaring gerust stellen , er ontstaat geen vervorming alleen wat braam vorming . Deze haal ik altijd weg door met de griptanden van een combinatietang rond het uiteinde van de buis te draaien en daarna de dicht geknepen tang in de buis te steken en rond te draaien
  7. Voor dit probleem heb ik naar een idee van @a33 deze ring gemaakt welke later ook op de markt kwam
  8. Wel als je die tegen een ijzeren voorwerp drukt En dan nog , om een explosie te krijgen moet je een mengsel hebben van ca 5 tot 15 % gas dat komt vast niet uit die dan drukloze leiding . Als je een vlam bij dat open uiteinde houdt zal dat hooguit een pufje geven .
  9. Voor het door slijpen (koper vonkt niet) de gaspit ontsteken , hoofdkraan dicht draaien , wachten tot de pit niet meer brand en slijpen maar
  10. bestaat wel degelijk , hier b.v. een 3/4" sok met linkse en rechtse inwendige draad . Deze is aan de buitenkant herkenbaar aan het V vormige kenmerk , bij een standaard sok staat daar een recht kenmerk
  11. In Belgie wordt blijkbaar ander materiaal/uitvoering gebruikt als bij ons . CrazySat heeft het over 3/4 ( 19 mm ? ) pvc/nylon buizen met schroefdraad op de uiteinden , iets wat ik hier nog niet heb gezien . ik even gezocht op aanboorzadels maar in de maat 3/4 zo snel niets gevonden , ook geen hulpstukken in tyleen van die maat
  12. Zoek eens op aanboorzadel , deze klemt met een afdichtring om de bestaande buis
  13. zo te zien is die messing kleurige moer een M8 moer , pijpsleutel 13 mm past daar vrijwel altijd op
×
×
  • Nieuwe aanmaken...