Ga naar inhoud


Satteliethandelaar stopt met verkoop proggers en kaarten


Gast

Aanbevolen berichten

Kreeg ik in mijn bus :<p>Geachte,<p>Wij hebben spijtig genoeg gisteren een schrijven ontvangen van de advocaten van Canal+ waarbij ons met onmiddellijke ingang verbod werd opgelegd om via mails ontcijfering keys te versturen, als zowel kaarten en programmers te verhandelen.<p>Wij moeten hierbij dan ook onmiddellijk gevolg aan geven.<p>Mvg,

Luc Ardyns

luc@***geen-reclame***.be <p>En wat haalt dit nu verder uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Over dat laatste kan je natuurlijk twisten. Kaarten en proggers zijn NIET illigaal maar zijn wel illigaal als ze in een satellietzaak verkocht worden en je met goede kans zou kunnen aannemen dat ze voor illigaal bekijken van betaaltv programma kunnen leiden.<p>De rechterlijke macht is net zo verdeeld als ons. In Den Bosch waren ze compleet legaal en in Middelburg zouden ze met bepaalde doeleinden illigaal kunnen wezen. Aangezien het hoger beroep nog niet is geweest kan C+ met de uitspraak van de Middelburgse rechtbank zeker dit soort brieven versturen. Het is een satzaak dan vrij om hier wel of niet in te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist ja, maar het verzenden van de maandelijkse keys is een andere zaak. Het is een standaard-brief, die naar alle klanten werd verzonden, of ze nu files kregen opgestuurd of niet!<p>Tevens is het klaar en duidelijk, al ben je niet zo'n knutselaar, je wel erg dom moet zijn om geen keys te vinden! Verder kun je deze, overigens sympathieke handelaar niet verwijten, dat ie liever geen risiko's meer loopt als hij zijn winkel draaiende kan houden met gewone zaken.<p>Overigens, als mijn informatie juist is, stuurde hij de gegevens "gratis" naar zijn klanten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar dat Canal+ Nog stijds vermeld in de brief dat ze moeten stoppen met het verhandelen van Smartcards & Programmers is van den zotte !<p>Ze zijn al goed op hun vingers getikt door de rechter over het feit dat het verkopen van lege smartcards & programmers helemaal NIET illegaal is.<p>Gewoon aanklacht indienen tegen canal+.<p>Bah ... ik heb een hekel aan mensen met een bord voor hun kop .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...