Gast Geplaatst: 11 augustus 2004 Geplaatst: 11 augustus 2004 Thank 4satter, Bij mij loopt dat ding dan al vast... Maar we hebben er nog steeds plezier in. Groeten, MARK
Gast Geplaatst: 14 augustus 2004 Geplaatst: 14 augustus 2004 Hallo, Ik ben net nieuw op het forum en begreep dat de matrix revolution niet via de pcmcia kaart van de laptop te pgraden is, echter als ik jullie goed begrijp is dit sinds kort wel mogelijk. heb ik dan dus nog slechts een laptop met PCMCIA nodig??
Tonskidutch Geplaatst: 14 augustus 2004 Geplaatst: 14 augustus 2004 of een PC met (pcmcia) pccard writer reader!!!!!!!! die zijn in je pc makkelijk in te bouwen en (van twee merken gegarandeerd) direkt onder windows herkend en te gebruiken met w98 / w2k / XP de ricoh chip moet er op zitten laptops: twee types (cardbussen) een texas instrument die om het verdomme niet wil een intel (vaak) en soms een ricoh die het wel doet de allereerste test is... stop de Mrev of MR in het pcmcia slot hoor een piep en zie (new found hardware) G&M device indien niet dan wordt het al problematisch eventueel nog de Bios settings wijzigen voor de cardbus (er zijn maar twee settings / dus de andere proberen) indien nog niet, gooi die laptop maar in de hoek. koop een PCI pccard writer reader voor je pc... +/- 40 euro cheers zie foto als bijlage More Than I Can Bear Matt Bianco
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen