Ga naar inhoud


Nieuwe Peter Pan image uit - pp108_r_10082004


Gast

Aanbevolen berichten

@Veron

 

Dat je geen internet hebt, dat had ik wel gezien. Het is echter de envoudigste manier. De tweede manier (bijna net zo eenvoudig als de eerste):

 

* Neem je Dreambox onder de arm; Ga naar iemand die internet heeft en ook een router.

* Knoop je Dreambox aan zijn netwerk.

* Stel de netwerk settings in op je Dreambox.

* Haal de gewenste gegevens op.

 

Voor andere manieren moet je gaan zoeken op de verschillende boards waar keys etc. geplaatst worden; daarna zelf pielen en het gaat tzt. ook wel eens lukken ...

"Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hels,

 

Bedankt voor je tip maar dat is geen optie voor mij.

 

Een makkelijke oplossing lijkt me eerder rom-file te krijgen

van een mede sater, kwestie van even de files kopieren en versturen en in de juiste mapjes plaatsen,ben niet zo'n freak in de sat-wereld maar zo moet het werken denk ik.

 

mvgr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
De box hangt niet aan het net zodat ik de files binnen kan halen. Ik wil ze nl ftp'n naar de box via mijn pc.


Als je geen netwerk hebt: zet de files gewoon op een USB stick en kopieer 't vandaaruit.

Marc

Vu+ Uno (OpenPLi 3.0) 500 Gb sinds 12-2-13 / DM500S (Pli Flubber) sinds 7-11-04 (reserve)

DM600PVR sinds 15-6-07 (opgeruimd) / DM7000 sinds ergens begin van deze eeuw (weggegeven)

Wavefrontier T55 (28°-23°-19°-16°-13°-7°-5° Oost - 1°-5°-8° West) en SatConn 10/1 DiSEqC switch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marc,

 

Ik kan die rom files niet vinden vandaar, Ik wil deze img. installeren en daar zit de rom files niet in zoals met de meeste img's het geval is, als ik deze via een link of pm krijg zou fijn zijn? erop zetten moet geen probleem zijn.

 

Bedankt voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...