Gast Geplaatst: 12 augustus 2004 Geplaatst: 12 augustus 2004 Na het updaten van mijn mr,wil ik ook graag de nieuwe keys er in zetten dit wil ik doen via een funkaart. Nu is mijn vraag aan en van jullie is dit mogenlijk met een m5 programmer die gebruik maakt van de infinity software die lager is dan 1.7 versie.Zo ja zou iemand mij een beetje op weg willen helpen en zo nee wat zijn de andere mogenlijkheden om de mr de keys te laten zien,handmatig is ook mogenlijk maar ik zoek een infentievere mogenlijkheid alvast bedankt groetjes jordi
Tonskidutch Geplaatst: 14 augustus 2004 Geplaatst: 14 augustus 2004 je verwisselt enkele zaken.. de update gaat met funkaarten JA het updaten van sleutels met je receiver afstandsbediening en niet met een funkaart NEE klik maar eens op het menu van die MR en dan zul je een edit cas ontdekken.. je hebt om sleutels toe te voegen dus niks anders meer nodig dan een tabel met omreken waarden van hexadecimaal in decimaal en voegt die toe middels de afstandsbediening. en wat die tabellen of waarden zijn is niet een onderwerp voor dit forum.. (zie regels van het forum - voor je een fout begaat) het is allemaal ook na te lezen als je in het subforum ci/cam gaat zoeken. cheers More Than I Can Bear Matt Bianco
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen