Jump to content

Profile

Checkin

Recommended Posts

Even toch een vraag , waarom is via het Profile van een member geen E-mail adres te zien. ??????<BR>Zooo kan ik mailen naar SAT4ALL maar naar members niet.<P>bvd<BR>checkin

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

of iemand zijn e-mail bekend will stellen in zijn profile of niet kan hij(of zij) zelf bepalen in zijn(of haar) profile.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Ik heb geprobeerd mijn e-mail adres bekend te maken in Sat4all maar hij accepteerd het niet. Als je ook kijkt staat bij niemand een e-mail adres in zijn/haar profile.<P>Het is me al meer opgevallen in boards van dit type.<BR><P>------------------<BR>

Helaas werkt dit NIET, ik wil het wel zichtbaar hebben maar er is niks zichtbaar, is dit alsnog te veranderen ?? <P>bvd<BR>checkin<P>ps, dit is ook waarschijnlijk interresant voor andere members. <BR><P>------------------<BR>

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.