Ga naar inhoud


Nieuw lid: Irdeto Access


Ron

Aanbevolen berichten

Lidnummer: 00018275

Lidnaam : TVenrooy <p>Heeft zich tegen onze regels in geregistreerd via e-mail adres: tvenrooy@irdetoaccess.com

Dit is het officiële e-mail adres van de firma Irdeto Access waarmee dhr Venrooy ons 23 mei 2001 deze brief schreef:

---

Dear Internet-Provider, <p>I am writing this letter of complaint on behalf of Irdeto-Access B.V. <p>In searching the Internet we found a site that is abusing the rights of Irdeto-Access BV. <p>The site/URL is: <p>http://www.sat4all.com/ <p>I would like to draw your attention to this Internet site, which is in conflict with the law and an abuse of the 'Intellectual Property Rights' of Irdeto Access B.V.<p>.

Before taking any legal action I would like to ask you to close the site and to provide us with the name and contact details of the owner of the site/URL. <p>We understand that it is probably not possible for you to check all your customers, however if this letter does not elicit a positive response, we will have to hold

you responsible for the violation of the rights of Irdeto Access BV.<p>Yours faithfully <p>Theo Venrooy

Irdeto Access

Jupiterstraat 42

2132HD Hoofddorp

---<p>Aangezien dhr Venrooy het niet nodig vond te reageren op ons antwoord op deze brief en zich schijnbaar ook van onze regels <blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr> 1. Het gebruik van deze website en met name beide board's is voor medewerkers van Canal+ Nederland B.V., Irdeto Access Europe, Premiere-World, STOP of iedere andere anti-piracy organisatie of bedrijf en alle individuen of bedrijven die in opdracht van een van deze bedrijven of organisaties werkzaam zijn of werkzaam zijn geweest, ten strengste verboden! <hr></blockquote> niets aantrekt hebben we hem maar toegelaten.

Mocht u op enigerlei wijze door deze persoon via deze website (Privébericht) geïntimideerd worden, verzoeken wij u dit bericht even door te sturen naar: abuse@sat4all.com zodat de juridische afdeling van onze internet host provider hiertegen gerechtelijke stappen kan ondernemen.<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]<p>[ 08-12-2001: Bericht gewijzigd door: Toxic[Q] ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Aangezien wij als board administrators het recht hebben veranderingen aan te brengen in het profiel van een member hebben we besloten in het geval van deze member - die zich op sat4all, tegen de regelgeving in toch heeft geregistreerd - het profiel aan te passen zodat de leden de mogelijkheid hebben deze member een PM te sturen.

Dus mocht je deze meneer willen vertellen wat je er van vind dat hij ons boze brieven stuurt of zich tegen onze regels in inschrijft en verder lastig valt, kun je hem even een PM sturen:

http://www.sat4all.com/cgi-bin/nl_ubb/ultimatebb.cgi?ubb=private_message&u=00018275<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

achjah, ik bewaar alleen wat ik als zeer belangrijk acht en zet deze e-mail en alle gescande documenten om naar TopSecretCrypto en zet dat weer in een PGP-Disk. Een backupje op CD-rom tussen mijn Audio CD verzameling en eentje bij de familie in de kluis.

De rest gaat in de bestcrypt disk wiper.

Privédata moet privédata blijven he?

Better safe then sorry:-))<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]<p>[ 08-12-2001: Bericht gewijzigd door: Toxic[Q] ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, hij is gewoon nieuwschierig het siert wel dat ie zich onder zijn eigen naam aanmeld.

Zouden ze toch eens eerlijk ''zaken gaan doen''.

Sommigen doen het meer ''sneaky''.<p>Groetjes van Klaas zonder sinter.

Om verwarring te voorkomen bij sommige mensen ik ben niet actief als Avalon..

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Duwgati,<p>Zeker gebrek aan tijd bij die jongens daar.....

Wij kregen ook precies zo'n brief met andere URL

ingevuld, verder precies hetzelfde.

Maar ja wij krijgen wel meer brieven waar alleen de naam veranderd is. Zelfs brieven waar de naam niet op een bladzijde veranderd is. Waarom zou je moeilijk doen als het makkelijk kan. Alleen klopt er dan verder geen reet meer van..... zonde van de tijd en geld!<p>Prettig weekend !

Link naar reactie
Delen op andere sites

He, da's een kopie van de email die ik een tijdje geleden heb ontvangen. Alleen hebben ze de URL ff veranderd laugh.gif" border="0http://www.jali.nl/satelliet/satinfo/NLversie/index.htm<p>Ze verwezen naar een bestand:

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>please look under downloads and scroll down and see irdeto hexfiles<hr></blockquote><p>Nou, knappe jongen die dat op mijn site vindt. Het staat er namelijk niet op. Zo simpel is dat. En op een email met het verzoek om aan te geven welk bestand ze nou werkelijk bedoelen wordt niet gereageerd.

Het is inmiddels al een paar weken geleden, maar geen reaktie tot op heden.<p>Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door Mr Unlocker.:

<strong>Ach, hij is gewoon nieuwschierig het siert wel dat ie zich onder zijn eigen naam aanmeld.

Zouden ze toch eens eerlijk ''zaken gaan doen''.

Sommigen doen het meer ''sneaky''.<p>Groetjes van Klaas zonder sinter.

Om verwarring te voorkomen bij sommige mensen ik ben niet actief als Avalon..</strong><hr></blockquote><p>Nee u bent beter bekent als de man van de vroegere SSP "satellite Supply Point" ofwel nu de man van de natte cake.

Ook wel Gsm unlocker service of MasterB._nl

kunnen we nog effe doorgaan ??

het lijkt wel ; wie ben ik.<p>mazzel

Patched.<p> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<p>[ 09-12-2001: Bericht gewijzigd door: Patched ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Folks,<p>Rrrraaaaaaaaarrrrrr!

Wat een ellendig ventje is dat. En dat zo'n bedrijf dit toestaat he, zo verlies je toch al je waardigheid?<p>Hoeveel PM's heeft ie nou al?? Moeten we doorgaan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...