Ga naar inhoud


Mixtics (Telenet Kabel)


matthew_be_wvl

Aanbevolen berichten

Wat er bij mij dus niet ingaat is dat Telenet helemaal geen kanalen meer vrij heeft! Zo moest Sporza al via het mozaïekkanaal verdeeld worden en moesten we de eerste dagen van de uitzendingen dus naar veel ruis in het stereo én monogeluid luisteren (Telenet: het probleem ligt bij de VRT) (VRT: Wij versturen het signaal ruisloos naar Mixtics door)

Maar nu komt VT4 met haar nieuwe zender VIJFTV op de proppen en ze starten (proef)uitzendingen vanaf 6 september! En Sporza blijft tot begin oktober op de kabel! Betekent dit dus dat 90% van Vlaanderen de start van de nieuwe zender moet missen!?

Ik begrijp wel dat er een vijftal kanalen over moeten blijven voor de start van de DVB-C uitzending in 2005 maar mss is het mogelijk om de spaanse, italiaanse en shopping zenders naar de U-band te verplaatsen. Geef toe: wie heeft er in Vlaanderen een kabelaansluiting en een analoge antenne? Zo zijn er mss al tenminste 3 kanalen weer vrij!

Maar ja, ze zullen hun klanten wel weer benadelen zeker...

Slu an ollemolle

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites


"VIJFTV" moet een vrouwenzender worden las ik. Wat dat precies gaat worden qua programmering weet ik ook niet.

 

Maar waar staat dat Telenet geen kanalen meer vrij heeft? Ik dacht dat ze op de mozaïek uitzenden omdat het toch maar tijdelijk is, en het voor sommige kijkers toch moeilijk is een nieuwe frequentie in de TV te zetten.

 

Wat wel veranderd is is dat kabelmaatschappijen (Telenet dus) niet meer verplicht worden een zender op te nemen in het aanbod alleen omdat die zich "op Vlaanderen richt", die doelstelling was in het verleden genoeg. Maar in de praktijk (met dit VIJFTV bv.) zal dat wel geen probleem opleveren denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zal het zien: VIJFTV wordt gewoon een schaameteloze copie van de nederlandse NET5. Die wordt ook als 'vrouwenzender" in de markt gezet en is ook van moederholding SBS. Dus waarom zou VT4 het warm water opnieuw uitvinden. Alle programma's die nu op net5 te zien zijn, zitten binnen enkele weken ook op VIJFtv.

 

Ik heb twee maanden geleden die MixtICS eruit gegooid en ik heb het nog geen moment gemist. Met mijn draaibare schotel weet ik niet waarnaar eerst kijken.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd een goed idee. Buitensmijten die hap. Kijk en luistergeld bestaat niet meer?? 175 euries moeten betalen voor wat?? Voor veel te weinig aanbod. Voor dat geld heb je al een halve satinstallatie en dus veeeeeeel meer keuze. Misschien zullen ze dan bij de commercielen en de VRT eens nadenken en ook via sat uitzenden.

 

Groetjes

 

MM

Groetjes

Sunny Sat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...