Gast Geplaatst: 3 september 2004 Geplaatst: 3 september 2004 Hoi Waar kan ik org. NL firmware krijgen voor mijn echostar DSB-2000 ? Als ik hem nu volgens CanalDigitaal volgorde kanalen laat scannen krijg ik eerst allemaal buitenlandse zenders zoals bv. "canal algerie" op kanaal 1 ?? Rtl4 enzo zit er helemaal niet tussen? groet
Murdock Geplaatst: 5 september 2004 Geplaatst: 5 september 2004 Dan is je voeding defect, vervang alle elco's maar eens... Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Geplaatst: 25 oktober 2004 Geplaatst: 25 oktober 2004 als dit aan de hand is heb je dan ook niks meer op de nl zenders voor het kanalen scannen ? alle elco's van de voeding vervangen of nog meer ? krijn
Gast Geplaatst: 30 oktober 2004 Geplaatst: 30 oktober 2004 de schotel is iets bijgesteld en de nl zenders zijn er weer bij het scannen krijn
Gast Geplaatst: 6 november 2004 Geplaatst: 6 november 2004 is nu na opnieuw problemen door dealer meegenomen probleem komt NOOIT voor volgens hun uitslag zal ik ook nog wel horen krijn
Gast Geplaatst: 12 december 2004 Geplaatst: 12 december 2004 dealer zegt niet te repareren hij heeft een andere ontvanger gekocht en hoefde alleen de ontvanger te betalen blij dat het mijn dealer niet is krijn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen